DB Docteur Blanc MegaGro S.O.S Repair 9 Oils Mix Konsantre Saç Bakım Yağı

Koltuk altı hizasında olan ince telli ve hafif dalgalı saçlarımın bakımı genelde şampuanlama ve karışıklığını açmak için saç kremleme şeklinde oluyor. Saç bakımına yönelik serum, yağ, krem gibi bakım ürünlerini çok düzenli kullandığım söylenemez. Bazen, saçımın ihtiyacı olduğunu düşündüğüm ürünleri araştırarak, inceleyerek alırım. Bazen de firma gönderileri ürünleri saçlarıma etki edebileceğini umarak kullanırım. DB Docteur Blanc marka Mega Gro S.O.S Repair 9 Oils Mix Konsantre Saç Bakım Yağı bu tanımlardan ikinci gruba giriyor mesela.
Docteur Blanc' in Konsantre Saç Bakım Yağı' nın, '' Nem kaybına karşı saçın direncini artırma, saçı koruma, saça esneklik sağlama, saç derisini ve saçları kökten uca besleme, dökülmeyi önleme, düzenli kullanımda yıpranmış ve güçsüz saçları yenileme, saçları daha sağlıklı ve bakımlı gösterme, saça parlaklık, yumuşaklık ve canlılık katma '' özellikleri bulunuyor.  

Hindistan Cevizi Yağı, Badem Yağı, Avokado Yağı, Ayçiçek Yağı, Jojoba Yağı, Susam Yağı, Buğday Özü Yağı, Aspir Yağı ve Biberiye Yağı olmak üzere 9 çeşit bitkisel yağ bulunduğu belirtilen Saç Bakım Yağı' nın içeriğinde bu yağlar haricinde sadece Petrolatum (petrol jeli) ve parfüm bulunuyor.
150 g ağırlığında cam kavanozda bulunan Konsantre Saç Bakım Yağı haftada minimum 2 kere, saçları yıkamadan en az 30 dakika önce, yeterli miktarda saç diplerine ve saçlara masaj yaparak uygulanıyor ve ardından ılık su ile durulanıyor. Kavanozun, açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. 
Saç bakım yağının bitkisel yağ karışımı bir kokusu var. Ben Susam Yağını daha baskın hissettim sanki. Koku hassasiyetim çok olmadığından, ürünün yoğun kokusu fazla rahatsız etmedi beni. Neredeyse vazelin formunda katı bir yapıda olan bakım yağını ben haftada 1 kere kullandım, daha doğrusu kullanabildim. Kullanım şeklinde belirtildi gibi, saç yıkama işleminden önce saç diplerine ve uçlarına masaj yaparak uyguladığım yağı sürdükten sonra sanki saçlarıma sıvı yağ sürmüşüm gibi yağlı ve parlak bir görüntü oluştu. İşlem sonrası ellere nüfus eden yağ, sabunlamayla bile tam arınmadı elden. Bekleme süresi sonrası ılık su ile duruladığım saçlarımdan da tam arınmadı yağ. Ben normalde tek şampuanlama ile saçlarımı yıkarken bu yağın saçımdan arınması için iki kere şampuanlama yapmak zorunda kaldım. Üstüne, bir de saç kremi ile işlem yapıp tekrar duruladığım halde saçlarımdaki yağlı yapıyı hissettim yine. Belki kurutunca düzelir dedim ama kurutma sonrası saçlarım sanki 1 hafta yıkanmamış da kirliymiş, yağlıymış gibi göründü, üstelik oldukça da ağırlık yaptı saçıma. O görüntü o kadar rahatsız etti ki tüm bunların üstüne, yağın saçlarımdan tamamen gitmesi için tekrar şampuanlama yaptım, tekrar kremledim, tekrar kuruttum. Bu sonuç sonrası tekrar kullanmam demiştim ama bir hafta sonra bir kez daha deneyeyim diyerek, kullandığım ürün miktarını yarıya düşürdüm. Bu sefer, ilk kullanımdaki işlemlere nazaran, tek şampuanlama ve durulama sonrası saçtan tamamen olmasa da rahatsızlık vermeyecek oranda arındı bakım yağı. Fakat yarıya düşürdüğüm ürün miktarı saçım için yeterli olmadı bu defa da. Yani saça yetecek kadar sürünce arınmıyor, arınacak kadar sürsem saça yetmiyor.. İnternet üzerinden satış yapan bir alışveriş sitesinde 129 TL fiyatla satılan saç bakım yağı aslında formlu yapısından dolayı uzun süre kullanılabilecek bir ürün, düzenli kullanımda belki etkisi de görülebilir ama ben saç bakımında daha pratik ve kullanım kolaylığı olan ürünleri sevdiğimden, Docteur Blanc Konsantre Saç Bakım Yağının kullanımı bana oldukça zahmetli geldi açıkçası.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım