Neutrogena Radiance Boost Canlandırıcı Hidrojel Işıltı Maskesi

Cilt bakım rutinimde, cilt temizliği haricinde özen gösterdiğim maske kullanımında son zamanlarda, normal kağıt maskelerden daha fazla serum içeren hidrojel maskelere sıklıkla yer veriyorum. Neutrogena' nın hidrojel serisi en çok kullandığım markalardan bir olmaya aday sanırım. Bu seriden daha önce Kırışıklık Karşıtı Hidrojel Gençlik Maskesi' ni kullanmıştım. Son olarak da Canlandırıcı Hidrojel Işıltı Maskesi' ni denedim.
Neutrogena' nın Kore' de geliştirilmiş ve etkisi kanıtlanmış, Radiance Boost Canlandırıcı Hidrojel Işıltı Maskesi B3 Vitamini ile zenginleştirilmiş. İçeriğinin etkili bir şekilde emilmesi için yüzü adeta ikinci bir cilt gibi saran %100 hidrojel yapılı bu yeni nesil maske, 30 ml nemlendirici seruma denk içeriği sadece 15 dakikada cilde vererek canlı, ışıltılı ve yumuşacık bir cilt vaat ediyor.
Hassas ciltler için uygun olan ve gözenekleri tıkamayan hidrojel maske ambalajdan 2 parça halinde çıkıyor. Üst parça burun, yanak üstü, göz çevresi ve alın bölgesine; alt parça yanak altı, dudak çevresi ve çene bölgesine takılıyor. Maske temizlenmiş yüze, arkasındaki beyaz filmleri çıkartılarak yerleştiriliyor ve 15-30 dakika arası yüzde bekletiliyor. Maske çıkartıldıktan sonra ambalaj içinde kalan serum, yüz ve boyun bölgesine masaj yapılarak sürülüyor ve temizleme, yıkama gerekmiyor.
Pakette tek kullanımlık 1 adet maske var ve bu maske zaten yeterince serum emmiş durumda çıkıyor paketten ama onun haricinde paketin içinde de çeyrek çay bardağına denk gelecek serum bulunuyor.
Maskenin iki parça olması, parçaları ayırma ve yüze yerleştirme anlamında tek parça maskelere göre daha kolay. Fazlaca serum emmiş maskeyi ben 30 dakika boyunca yüzümde beklettim, bekleme süresince hafiften bir serinletici ve ferahlatıcı etki hissettim. Maske benim cildimde kızarıklık, kaşıntı gibi bir hassasiyete neden olmadı. Maskeyi çıkardıktan sonra paket içinde kalan serumu göz çevrem hariç yüzüme, boyun ve dekolte bölgeme sürdüm. Ve sonuç; vaat ettiği gibi canlı, ışıltılı ve yumuşacık bir cilt. Maskenin bu etkilerini beğendim. Beğendiğim bir başka şey ise içerikte Deniz Kadayıfı ( bir çeşit yosun ), Böğürtlen Yaprağı Özü, İnka Fıstığı Yağı, Hidrojene Hint Yağı gibi içerikler bulunması oldu. Bu maskeye dair beğenmediğim tek şey, fazlaca ıslak olan hidrojel maskenin yüzde sabit kalmaması. Kayan ve yerinden oynayan maskeyi bu yüzden aralıklarla düzeltme gereği duydum. Bir de ambalaj üstünde kullanım sıklığı belirtilseymiş daha iyi olurmuş. Piyasa satış fiyatı 22-25 TL olan Neutrogena Radiance Boost Canlandırıcı Hidrojel Işıltı Maskesi' ni denemek isterseniz indirimli dönemlerde kozmetik mağazalarından 10-15 TL' ye alabilirsiniz..
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım