Colgate Triple Action Üçlü Etki Ağız Bakım Suyu

Ağız / diş sağlığı ve bakımında, ağız bakım sularını diş macunları kadar önemsiyorum. Ve düzenli kullandığım için de genelde ekonomik olan ürünleri tercih ediyorum. Birçok marka arasında, ekonomik fiyatından dolayı uzun zamandır Colgate Triple Action Üçlü Etki Ağız Bakım Suyu' nu kullanıyoruz eşimle birlikte.
Ağız Bakım Suyu, ferah nefes, çürüklere karşı koruma, mükemmel ferahlatıcı tat 3' lü etkisi ile bakteri plağına karşı etkili bir şekilde koruma, kötü nefesle savaşmaya yardımcı olma ve asit saldırılarına karşı koruma özellikleri vaat ediyor.
Alkolsüz olan 500 ml ebatlı ağız bakım suyunun şeffaf bir rengi var. Ağız bakım suyunu kapak içindeki işarete kadar doldurup (20 ml), ağzımızı 30 saniye boyunca gargara yaparak kullanıyoruz. Ürün, 6 yaşın altındaki çocuklar için uygun değil.
Colgate markasının daha önce de Optik Beyaz Ağız Çalkalama Suyu' nu ve Plax Nane Ferahlığı Ağız Bakım Suyu' nu kullanmıştım. Ferahlatıcı etkilerini sevdiğim her iki ürünün fiyatlarının artmış olmasından dolayı, uzun zamandır gramajına göre en ekonomik bulduğum Üçlü Etki Ağız Bakım Suyu' nu kullanıyorum. Tanınmış kozmetik mağazalarında diğerlerinin 250 ml fiyatı 10-15 TL civarı iken bunun 500 ml'i 9.95 TL ile A101 Mağazaları' nda satılıyor. Ürünün bahsedilen vaatlerinden en çok etkili ferahlatıcı tadını sevdim. Hem nefesi ferahlatmada hem uzun süre ferahlatıcı etkisini sürdürmede hem de ağız içi ve diş yüzeyini yiyecek kalıntılarından temizlemede başarılı olan Colgate Üçlü Etki Ağız Bakım Suyu' nu bittikçe stokluyoruz biz.
yeşimlehertelden