Etkinlik İstanbulda Daveti İle Yeni Yıl Hediyeleşmesi Marka Hediyeleri

2019 senesi Aralık ayının son pazarı, Etkinlik İstanbulda daveti ile Mekan Közde Döner' de gerçekleşen Yeni Yıl Hediyeleşmesi' nde, eşleştiğimiz arkadaşlarımızla hediyeleşmemizin yanı sıra değerli markalardan da deneyimlememiz için hediyeler aldık. Neler miydi bu hediyeler? 
HighGenic
Narsprin Çok Amaçlı Temizleyici
Sirkelim-Sirkeli Temizleyici
* Özel geliştirilmiş formülü sayesinde leke çıkarmada, banyoda, mutfakta, halı, koltuk ve perde temizliğinde temizleyici ve parlatıcı olarak kullanılan Narsprin çok amaçlı temizleyiciyi ben ilk kez deneyeceğim. Kullanıcı yorumlarımı ayrı bir yazıda paylaşacağım.
* Mutfak, buzdolabı, fırın, çaydanlık, banyo, lavabo, yüzeyler, evcil hayvanların yaşadıkları ve temas ettikleri yerler ve derz temizliğinde de kullanılan Sirkelim' in lavantalı ve limonlu olmak üzere iki farklı doğal esanslı çeşidi var. Sirkelim' in hem lavantalısını hem de limonlusunu kullandım ve bittikçe yedekliyorum ben.
Prosenin Onarıcı ve Dökülme Karşıtı Saç Bakım Şampuanı
İçerdiği aktif bileşenler ve bitki özleri ( Argan, Keratin, Ginseng, Biotin, Soya, Mısır ve Buğday ) sayesinde saç kökünü ve derisini besleyerek saç dökülmesini önlemeye, yıpranmış saçların kökten uca onarılmasına ve canlılık kazanmasına yardımcı olan, saçların güçlenmesini ve hızlı uzamasını destekleyen şampuanı kullanmaya başladım, şampuan bittiğinde yorumlarımı ayrıca paylaşacağım.
Bee Home Makyaj Düzenleyicisi
Mutfak ürünleri, banyo, ev gereçleri, temizlik ürünleri, bebek ürünleri ve kişisel bakım kategorilerinde kaliteli, şık ve pratik ürünler üreten Akay Plastik markası olan Bee Home Makyaj Düzenleyicileri, kozmetik malzemelerimi bir arada tutup, aradığımı kolayca bulmamı sağlıyorlar. Bu düzenleyicilerin farklı modellerinden set yaptım ben.
MSL Biotin Takviye Edici Gıda
PRP İlaç & Sağlık Ürünleri A.Ş. bünyesindeki MSL markasının, her bir tabletinde 5 mg biotin besin desteği olan ve sadece eczanelerde satılan; cilt, saç, tırnak, göz, karaciğer, sinir sistemi sağlığı için çok faydalı biotin içerikli tablet takviyesini bir süredir kullanıyorum ve biter bitmez blog sayfamda detaylı bir yazısını paylaşacağım.
Zenvita Renk Açıcı Cilt Bakım Kremi
Teremen Ter Azaltıcı Sprey
* Güneş lekesi, doğum lekesi, yaşlanmaya bağlı oluşan lekeler, sivilce-akne lekeleri ile koltuk altı, bikini bölgesi, diz ve dirsekte oluşan kararmaları yok etmeye ve oluşumunu engellemeye yardımcı bitkisel Zenvita Renk Açıcı Cilt Bakım Kremi ve 
* Aşırı terleme ve neticesinde gelen istenmeyen kötü kokuların önüne geçmeye, etkin kullanımda aşırı terlemeyi önlemeye yardımcı Teremen Ter Azaltıcı Sprey' i ilk kez kullanacağım. Her ikisini de kullandıktan sonra blog sayfamda yorumlayacağım.
Art Of Feride
Kişiye özel tasarımlar yapan Feride Saygaç' ın, davet için ismimize özel hazırladığı kupayı çok sevdim, bu soğuk kış gününde elimden hiç düşmüyor diyebilirim.
Farmasi
Eskişehir' den davet için gelen Firdevs ve Zeynep Hanım' ın, tüm davetlilere Farmasi' den içlerinde değişik ürünlerin olduğu hediyeleri vardı. Benim hediyelerim, Glitter serisinden Midnight Moon isimli oje ile Skin Perfecting Balm ( Cilt Mükemmelleştirici Balsam ) 9'u 1 Arada CC Krem oldu. Bu kremi en kısa sürede deneyip yazısını da paylaşacağım. Farmasi ürünleri ile ilgili her tür bilgiye ve siparişe Aylin Demir tarafından ulaşabilirsiniz. 
Kendi üretimleri olan farklı çeşitlerde doğal sabun ve aromaterapik mumlar yapan Zeyra Concept' ten gelen şık hediyenin içinden bana Bıttım Sabunu denk geldi. Cilde çok faydası olduğunu öğrendiğim Bıttım ile ilgili de bir yazı hazırlayacağım en kısa sürede.
Mekan' ın işletmecisi Sinan Canayakın Beyefendi davette eksiksiz ev sahipliği yapmalarının yanı sıra, sürpriz bir jestle, özel yapım telefon/tablet tutucusundan hediye ettiler bizlere.
Ve Yeni Yıl Hediyeleşmesi' nde sevgili arkadaşım Beğendim Paylaştım' ın bana aldığı hediyeler.
Zarif hediye kutusu bile bir harika bu güzel ürünler için Şerife' ye çokkkk teşekkür ediyorum. Ürünlerden kullandıklarım da var ilk kez kullanacaklarım da. Daha önce kullanmadığım ürünleri de kullandıkça yorumlayacağım sayfamda.

Etkinlik İstanbulda' ya, Mekan Közde Döner' e, Farmasi Zeynep Yağcı' ya ve  Firdevs Işık Özdamar' a, HighGenic' e, Prosenin' e, Bee Home' a, MSL' e, SGA Kozmetik' e, Art Of Feride' ye, Zeyra Concept' e ve blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

Siz bu markalardan hangilerini kullandınız, hangilerini merak ediyorsunuz? Hadi yazın bana...
yeşimlehertelden