Dove Hindistan Cevizi ve Yasemin Çiçeği Stick Roll-On

Kişisel temizliğinize ne kadar dikkat ederseniz edin, ne yazık ki koltuk altı terleme ve ter kokusu sizin iradenizin dışında gelişiyor. İstenmeyen sorunları kökten halledemesek de en azından yardımcı ürünlerle hafifletebiliyoruz. Bu yardımcı ürünleri ben de kullanıyorum. Son olarak da Dove Hindistan Cevizi ve Yasemin Çiçeği Çubuk Roll On' u kullanıp bitirdim. 
Hint kadınlarının bakım sırlarından ilham alınarak geliştirilen ve Nourishing Secrets ( Besleyici Sırlar ) serisinde yer alan Dove Coconut & Jasmine Flower Scent Antiperspirant Stick ( Hindistan Cevizi & Yasemin Çiçeği Kokusu Terlemeyi Önleyici Çubuk ) terleme önleyici özelliği ile 48 saate kadar terlemeye karşı koruma ve içeriğindeki ¼ nemlendirici krem sayesinde koltuk altının yumuşak, pürüzsüz ve güzel olmasını vaat ediyor.
Dermatolojik olarak test edilmiş ve alkolsüz olan ürün 40 ml ebadında ve alttan çevirmeli, asansör tabir edilen sisteme sahip. Ürünün toplam kullanım miktarını aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.
Hindistan Cevizi ve Yasemin Çiçeği kokuları içerdiği söylenen üründe Hindistan Cevizi' nden ziyade çiçek kokusu ağırlıkta. Ve o koku, ter kokusunun önüne geçme, bloke etme ve günü kurtarma anlamında beklentimi karşıladı benim. Koltuk altında verdiği yumuşaklık hissini de sevdim. Roll-On, terleme önleyici özelliği ve terlemeye karşı korumada çok etkili olmasa da hafifletme konusunda başarılı denilebilir. Bu da 48 saat değil. Ürünün sevmediğim tek özelliği ise, özellikle siyah kıyafetlere beyaz iz bırakıyor olması. Dove Hindistan Cevizi ve Yasemin Çiçeği Stick Roll-On' u 2019 senesi Kasım ayı sonunda Watsons Mağazası' ndan almıştım. 23.95 TL raf satış fiyatı olan ürün, indirimli 16.75 TL idi aldığımda. Kozmetik mağazalarda dönem dönem güzel indirimler yapılıyor ve bu ürünü de böyle bir indirimde görürsem tekrar alabilirim ben.
yeşimlehertelden
Etiketler