Garnier Nem Bombası Göz Şişkinliğine Karşı Kağıt Göz Maskesi

Göz altınızda şişkinlik, koyu halkalar ve ince çizgiler var mı? Ben de var mesela, hem de hepsi. Şişkinlik ve koyu halkalar için özel bir bakım uygulamıyorum, ince çizgiler için ise kırışıklık karşıtı bakım kremlerinden yardım alıyorum. Garnier Nem Bombası Göz Şişkinliğine Karşı Kağıt Göz Maskesi ile bu 3 soruna yönelik etki vaat eden bir ürünü ise ilk kez kullanıyorum.
Göz Maskesi' nin, '' Hindistan cevizi suyu ve hyaluronik asit ile zenginleştirilmiş yağlı ve yapışkan bir his bırakmayan ultra emici formülü; gözlerdeki şişkinliğin, koyu halkaların ve göz çevresindeki ince çizgilerin görünümünü azaltır. Cilde nüfuz eden nemlendirici formül, ince çizgilerin görünümünü azaltırken, göz çevresinde ferahlık hissi sağlar. Süper serinletici etki, kullanımdan sonra göz çevresinde -4 derece serinletici etki hissi verir. '' şeklinde açıklaması var ambalaj üstünde.
Daha fazla serinletici etki için buzdolabında saklanması tavsiye edilen maskelerin her bir ambalajında, 6 gr.lık 1 adet sıvı emmiş kağıt maske bulunuyor. Maskeler, toleransı hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için dermatolojik olarak test edilmiş.
Maske, temizlenmiş cilde beyaz koruma filmi dışarıda kalacak şekilde yerleştiriliyor. Beyaz koruma filmi çıkartılan maske, göz çevresine oturacak şekilde el ile düzeltiliyor. 15 dakikalık bekleme süresinden sonra maske çıkartılıyor ve ciltte kalan fazla formül masaj yapılarak cilde nazikçe yediriliyor veya bir pamuk yardımıyla temizleniyor. 
Maskenin 15 dakikalık ve 1 haftalık ( 3 kullanım sonrası ) kullanım sonunda vaat ettiği etkiler ise 
15 dakikada;
* Cilt yoğun şekilde nem kazanır
* Koyu halka ve şişkinlik görünümü azalır
* İnce çizgilerin görünümü pürüzsüzleşir
1 haftada;
* Göz çevresi canlı ve daha sıkı görünür, dolgun hissedilir, şeklinde oldukça ilgi çekici. 
Garnier Nem Bombası Göz Şişkinliğine Karşı Kağıt Göz Maskesi' ni 2019 Kasım ayı sonunda Carrefoursa' dan indirimli 4.75 TL gibi bir fiyata almıştım. Piyasa satış fiyatı 12 TL olan maskeyi indirimde bulmuşken 3 paket yedeklemiştim. Yani 3 kullanımlık bir deneyimim oldu maskeye dair. Maske, ambalaj içinde oldukça fazla sıvı emmiş şekilde çıktı. Kağıt biraz ince olduğundan koruma filminden ayırırken dikkatli olmakta yarar var. Kağıt maskenin uzunluğu oldukça fazla bana göre. Göz altına gelecek kısmın kesimini beğenmedim, göz altını fazla dolduramadı bende. Uyguladıktan sonra maskede kayma, düşme, çıkma olmadı. Maskeyi uygularken elimle düzeltmeme rağmen bir süre sonra oluşan hava boşluklarını yine düzeltmem gerekti. Maskenin verdiği ilk his, kesinlikle ferahlık etkisi, özellikle buzdolabında bekletilmiş maskenin serinletici etkisi çok daha yoğun. Uygulama süresi sonunda maskeyi çıkarıp ambalaj içinde kalan sıvıyı göz altı ve çevresine masaj yaparak sürdüğümde, ince çizgilerin dolmuş olduğunu fark ettim, tabi bu geçici bir etki oluyor. Maske göz altı ve çevresini, kullanım öncesine göre sağlıklı, bakımlı, aydınlık ve nemlenmiş görünüme kavuşturmada başarılı olsa da koyu halka ve şişkinlik görünümünü azaltmada hafif kaldı. Ambalaj üzerinde kullanım sıklığı belirtilmeyen tek kullanımlık maskeyi genel anlamda sevdim ve aldığım fiyat gibi bir indirime denk gelirsem yine yedeklerim.
yeşimlehertelden