Celenes by Sweden Termal Su Spreyi

Yüz bakım rutininiz nedir? Benim yüz bakım rutinim, günlük yüz temizliği ve kırışıklık karşıtı kremler; haftalık peeling, maske ve keseden oluşuyor. Bu rutinime son zamanlarda Termal Su Spreyi' ni de ekledim Celenes by Sweden ile.
İsveç' in '' Birinci Sınıf Doğal Kozmetik '' markası Celenes by Sweden' in  Termal Su Spreyi' nin ambalajı üstünde;''  cildi tazeliyor, canlandırıyor, koruyor, ferahlatıyor ve nemlendiriyor. Saf termal su içeriği sebebiyle tüm ailenin ( bebek, çocuk, yetişkin ) kullanabileceği sprey, paraben, parfüm, alkol, mineral yağ, gaz ve koruyucu madde içermiyor '' şeklinde açıklamaları bulunuyor.
Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olan, hayvanlar üstünde test edilmeyen, 150 ml ebatlı ambalaja sahip sprey, istenilen sıklıkta makyajlı ya da makyajsız cilde uygulanabiliyor. 
Daha önce Mineral Roll-on' u ve Topuk Çatlak Kremi' ni de beğenerek kullandığım Celenes' in Termal Su Spreyi' ni de öncelikle içeriğinden dolayı çok sevdim. Spreyin püskürtme sistemi ile çıkan termal su yüz bölgesinde geniş bir alana nüfus ediyor. Sıkıldığı andan itibaren cildi ferahlatıyor, canlandırıyor, tazeliyor. Ben yüz kesesi uygulaması sonrası kullandığım zaman cildimi rahatlattığını ve gerginliğini aldığını gözlemledim. Rossmann ve Eve Mağazaları' nda satışı olan Celenes by Sweden Termal Su Spreyi' ni özellikle indirim dönemlerinde, yaz mevsimi için yedeklemek lazım bence..
yeşimlehertelden