Schwarzkopf Root Retoucher Beyazları Anında Kapatan Sprey

Siyaha yakın koyu kestane saçlarımdaki 2-3 tel nazar boncukluk beyaz saçı kamufle etmek için, komple saç boyama işlemi yapmaktan uzun zaman önce vazgeçtim. O 2-3 tel zaten arada kaynıyor olsa da çok özel bir davet ve etkinlik sırasında öne çıkmasını da istemem. Böyle zamanlarda komple saç boyamaktansa geçici çözüm olacağını düşündüğüm Scwarzkopf Root Retoucher Beyazları Anında Kapatan Sprey, bakalım gerçekten işe yaramış mı?
''Beyazları anında kapatan sprey, hassas ürün başlığı sayesinde ürünün sadece ihtiyaç duyulan bölgeye uygulanmasına yardımcı oluyor. İlk şampuanlamaya kadar kalıcı olan sprey, pudra içerikli formülü ile mat bir sonuç sağlıyor '' şeklinde ürünle ilgili açıklamalar.
120 ml.lik basınçlı sprey boyanın siyah, koyu kahverengi, kahverengi, kızıl, kumral ve sarı olmak üzere 6 farklı renk seçeneği var. Ben saç rengime yakın olduğunu düşündüğüm için koyu kahverengi rengini aldım.
Gelelim sprey hakkındaki görüşlerime. İlk olarak olumlu yönlerinden başlayayım. 
Spreyin ilk yıkamaya kadar geçici çözüm olup beyazları kapatması, seyreklik oluşan bölgeyi kamufle etmesi, komple saç boyamaya nispeten pratik bir uygulama sunması, ambalajının hafifliği ve taşınabilirliği benden artı alan özellikleri oldu. Ben birkaç kez denediğim için henüz kaç kullanımlık olduğunu kesin yazamıyorum ama 25 uygulamaya kadar kullanılabileceği belirtilmiş bir açıklamada.
Ve de eksileri....İlk eksisi koyu kestane rengin benim saç tonuma uymaması, sanırım siyah daha doğal ve doğru bir seçim olacakmış. Bu renk, uyguladığım bölgeyle uygulanmamış bölge arasında birazcık ton farkı yarattı saçlarımda. Ve de uygulanan bölge mat görünürken saçımın kalan kısımları daha canlı göründü. Bir diğer eksisi spreyin yakın mesafeden tatbik edilmemesi halinde yüze, kıyafete ve hatta etrafa sıçrayarak leke bulaştırıyor olması. Gelelim en büyük eksisine. Sprey tatbik edildikten sonra tam anlamıyla saçla bütünleşmiyor, saç telleri boyayı emmiyor, es keza elinizi saçınıza her götürdüğünüzde elinize boya tortusu bulaşıyor. Piyasa satış fiyatı 40-45 TL arası değişen sprey boyayı ekim ayı başında BİM Market aktüel ürünler zamanında 20 TL gibi bir fiyata almıştım. Schwarzkopf Root Retoucher Beyazları Anında Kapatan Sprey, beyazları kapatmak için geçici bir çözüm olsa bile eksisi artısından fazla bana göre. Spreyi kullanıp kullanmamak size kalmış ama denemek isterseniz de indirim dönemlerinde almanızı tavsiye ederim.
yeşimlehertelden