Celenes by Sweden Herbal Topuk Çatlak Kremi

'' Kış mevsimi geldi, havalar soğudu, ayaklar çoraplara, kapalı ayakkabılara girdi '' diye ayakların bakımını ihmal etmiyoruz değil mi? Ben yaz mevsiminde olduğu kadar kış mevsiminde de ayak bakımına özen gösteriyor ve ayak bakım kremlerini kullanmaya devam ediyorum. Son zamanlarda hangi ürünü mü kullanıyorum? Celenes by Sweden Herbal Topuk Çatlak Kremi' ni..
Celenes Topuk Çatlak Kremi' nin bitki özleri ile zenginleştirilmiş formülü, derin çatlakların onarılmasına yardım ediyor. Bisabolol ile cildi yatıştırıyor. Üre, cildin su tutma kapasitesini arttırıyor. Avokado ve Badem Yağı ile sertleşmiş, çatlamış topukları kısa sürede onarıyor. Cildin üst tabakasını onarmaya yardımcı olurken, özellikle topuk bölgesinde oluşan derin çatlakları yoğun nemlendirici etkisiyle hızla yumuşatıyor ve çatlakların yeniden oluşmasını önlüyor. Düzenli kullanıldığında cilde esnek, sağlıklı ve ipeksi bir görünüm kazandırıyor. 
İsveç markası Celenes' in Herbal serisinde bulunan 75 ml ebatlı Topuk Çatlak Kremi Paraben, Alkol, Mineral Yağ içermiyor. Ürün hayvanlar üstünde test edilmiyor. Krem % 81 doğal içeriklerden oluşuyor.
Kremin kullanım şekli, temiz ve kuru ayaklara günde 2 kez olmak üzere en az 7 gün uygulama şeklinde. 
Kremi 1 aydır kullanıyorum ve  topuklarımda derin çatlaklar olmadığı için sadece gece yatmadan önce uygulamak yetiyor bana. Kremin yumuşak bir yapısı ve belli belirsiz bir kokusu var. Ben ilk kullanım sonrasında bile etkisini gördüm kremin. Krem sürdüğüm andan itibaren ayaklarımı yumuşattı ve nemlendirdi. Yumuşaklık etkisini uzun süre devam ettirdi. Topuk bölgemdeki kuru ve çatlamış görüntüyü hafifletti. Kremin içeriğini ayrıca beğendiğimi de yazmadan geçmek istemiyorum. Topuklarınızda sertleşmiş deri ve aşırı kuru görüntü varsa, kullanım şeklinde belirtildiği gibi kremi en az 1 hafta, günde 2 kez düzenli kullanmanızı; kreme ek olarak haftada 1 kez Ayak Törpüsü uygulaması yapmanızı tavsiye ederim. Rossmann, Eve gibi kozmetik mağazalarda 30 TL. civarı satış fiyatı olan Celenes by Sweden Herbal Topuk Çatlak Kremi' ni, indirim dönemlerinde denk gelirsem yedekleyeceğim kesin benim..
yeşimlehertelden