Solingen Ayak Törpüsü

Vücut bakımımda, yüz ve el bakımım kadar özen göstermeye dikkat ettiğim ayaklarım için genelde Topuk Çatlak Kremi, Onarıcı Krem, Ayak Bakım Kremi gibi ürünler kullanırım. Özellikle yaz mevsiminde kurumuş, çatlamış görüntünün önüne geçmek için de pedikür yaptırırım. Fakat yaz tatilinde 2 çocukla pediküre gitmek her zaman mümkün olmadığından, bu işlemi evde kendim uygulamaya karar verdim ve bunun için de Solingen Ayak Törpüsü' nü aldım.
Bir Türk firması olan Tarko Kozmetik tarafından ithal edilen Almanya menşeli Solingen' in, kişisel bakım kategorisinde yer alan bu ayak törpüsünün model numarası 5156. Ayak törpüsü, ayaklarda meydana gelen nasır ve sertleşmiş deriden kurtulmaya yardımcı oluyor.
Törpünün tavsiye edilen kullanım şekli şu şekilde: Ayak törpüsünü uygulamadan önce 10-15 dakika kadar ılık suda ayaklarınızı bekletiyorsunuz. Bu işlem sertleşmiş derinin yumuşamasına yardımcı oluyor. Nasırlaşmış bölgeyi törpülerken sert törpülememeye ve yukarıdan aşağıya doğru törpülemeye dikkat ediyorsunuz. Uygulama sonrasında törpüyü temizlemeyi de unutmayın bu arada.
Törpünün yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğraflarda gördüğünüz üzere çift taraflı kullanım yüzeyi var. Sert olan yüzeyi ile topuk, yumuşak olan yüzeyi ile de ayak tabanı temizliği yapılıyor.
Ayak törpüsünün kullanım sıklığı belirtilmemiş. Şahsi fikrim, canlı derinin zarar görmemesi için sık kullanılmaması yönünde. Ancak bu, topuk ve ayak tabanındaki sertleşmiş ölü derinin yapısına bağlı bir kullanım sıklığı olabilir. Benim topuklarım ve ayak tabanım nasırlaşmış düzeyde olmadığından, haftada bir uygulama yeterli oluyor. Ayaklarım banyo esnasında zaten yeterince suda olduğundan, banyodan çıkmadan son işlem olarak törpüyü kullanıyorum. Sonrasında da yeteri nemlendirme sağlamak için ayak bakımı kremimi sürüyorum. Törpü, kaba ve sertleşmiş deriyi temizlerken aynı zamanda kan dolaşımını hızlandırıyor ve ayakların rahatlamasını sağlıyor. Bu modelin çift taraflı olması ayrıca hoşuma gitti, bu sayede topuklar ve ayak tabanı için farklı yüzeyleri birarada kullanabiliyorum. Gratis Mağazası' ndan 12.95 TL' ye aldığım Solingen Ayak Törpüsü, yedeklenecekler listeme eklendi bile benim..
yeşimlehertelden