Lionesse Doğal Yüz Temizleme Ponponu

Cilt bakımının en önemli aşamalarından biri olan yüz temizliğini yaklaşık 1 senedir yüz temizleme süngerleri yardımıyla yapıyorum. Daha önce farklı bir markanın Yüz Temizleme Süngerini kullanıyordum ama son kozmetik alışverişimde o markayı bulamayınca Lionesse Doğal Yüz Temizleme Ponponu' na bir şans vermek istedim.
Markayı bilmeyenler için kısa bilgi: Lionesse, 1946 yılında kurulan bir Türk firması olan Tarko Kozmetik' e ait bir marka. Firmanın bünyesinde 10 farklı marka ve 1200' ü aşkın kozmetik ürün çeşitliliği bulunuyor. 
Doğal deniz süngerinden üretilen ve tüm cilt tipleri için uygun olan Lionesse Doğal Yüz Temizleme Ponponu, cildin kirden ve yağdan arınmasını kolaylaştırıyor, makyajı yüzden temizliyor ve deriyi besliyor, temizleyici jel ile kullanıldığında temizleyicinin etkisini arttırıyor.
Ürün, ponpon olarak geçiyor ama sünger desem daha doğru olur. Bazı süngerler ambalajdan çıktığında sert yapılı oluyor ve su ile ıslatıldıktan sonra yumuşak forma geçiyor ama bu süngerde öyle değil. Ambalajdan da yumuşak yapıda çıkıyor. Süngeri kullanmadan önce ıslatıp fazla suyunu sıkıyorum, kullandığım yüz temizleyici ürünü yüzüme sürüp sünger yardımıyla, dairesel hareketlerle masaj yapar gibi uyguluyorum. Uygulamadan sonra da süngeri bol su ile duruluyor ve fazla suyunu sıkarak bir sonraki kullanıma hazır hale getiriyorum. Süngeri günlük yüz temizliğinin haricinde, peeling uygulamalarında ve maske uygulama sonrası temizliğinde de kullanıyorum. Günlük kullanım halinde 3 aya kadar kullanılması tavsiye edilen süngerler, elle yapılan temizleme işlemlerine göre, derinlemesine temizlemede ve temizleyicinin etkisini arttırmada çok daha başarılı bence. Temmuz ayı başında Gratis Mağazası' ndan 16.95 TL' ye aldığım Lionesse Doğal Yüz Temizleme Ponponu' nu kullanım ömrü bitmeden yedekledim bile ben..
yeşimlehertelden