Celenes by Sweden Thermal Mineral Roll-On

Koltuk altında oluşan istenmeyen kokular bazen çok can sıkıcı oluyor değil mi? Ben de temizliğime ne kadar dikkat edersem edeyim o kokuların oluşmasını engelleyemiyorum ve kozmetik ürünlerden yardım alıyorum. Bu ürünlerin de temiz içerikli ürünler olmasına özen göstermeye çalışıyorum. Tıpkı son kullandığım Celenes Mineral Roll-On' da olduğu gibi.
Celenes ismini ilk kez duyanlar için; İsveç' in, insan sağlığına ve doğaya saygılı yaklaşımıyla üretilen, saf termal ve bitkisel kaynakları özünde birleştiren '' Birinci Sınıf Doğal Kozmetik '' markası Celenes by Sweden. Ürünlerinde, Silikon, Paraben, Nanopartiküller, Petrokimyasallar, Parfüm, Renklendirici, Fenoksietanol kullanmıyorlar ve ürünlerini Hayvanlar Üzerinde Test Etmiyorlar. Türkiye' de 2019 yazı itibariyle faaliyet göstermeye başlayan markanın, yüz / vücut / güneş bakım ürünleri bulunuyor. 
Celenes' in Thermal serisinde bulunan Mineral Roll-On' un 3 çeşidi var; Tüm ciltler için Beyazlatma Etkili, hassas ciltler için Parfümsüz ve benim kullandığım tüm ciltler için Parfümlü. Termal serisi ürünler, cilt bariyerinin desteklenmesi için gerekli mineralleri sağlıyor. Bu sayede cilt hem nemini koruyor hem de taze ve canlı bir görünüme kavuşuyor.
75 ml. ebatlı roll-on, termal sudan gelen doğal mineral içeriği ile ter bezlerini tıkamadan ter kokusunun oluşumunu engelliyor. Alüminyum tuzu, mineral yağ, paraben, alkol içermeyen roll-on' un tazelik, ferahlık hissi veren hoş bir kokusu var. 2 ay boyunca kullandığım roll-on ter kokusunu gidermede ve hoş kokusunu sürdürmede tüm gün boyunca etkili oldu, yenileme gerektirmedi, koltuk altında yapış yapış his ve kıyafetlerde iz bırakmadı. Hem içeriğiyle hem etkisiyle yedeklenecekler listeme giren Celenes by Sweden Mineral Roll-On' u  Rossmann ve Eve Mağazalarından temin edebilirsiniz..
yeşimlehertelden