Max Factor Clump Defy False Lash Effect Maskara

Maskara seçimini neye göre yaparsınız? Ben, benim yokmuş gibi duran seyrek, kısa, cılız kirpiklerimi uzun ve dolgun gösterecek seçimler yapmaya dikkat ederim. Ama bu sefer bir istisna oldu. Yüksek fiyatından dolayı daha önce ürünlerini kullanmadığım Max Factor markasının Clump Defy False Lash Effect Maskara' sını ( topaklanma önleyici, sahte kirpik etkisi ) uygun yollu bir satış rakamı olduğu için, sırf meraktan alıp kullandım.
Max Factor Clump Defy Maskara, hacim kazandırırken kirpikleri birbirinden tek tek ayırıyor ve topaklanma yapmıyor. Likit formüle sahip maskara, yuvarlak fırçasıyla kirpikleri kökten uca hacimlendiriyor. Bulaşmaya ve dökülmeye son derece dayanıklı olan maskara, doğal bir görünüm yaratıyor ve kolay temizleniyor. 
13.1 ml ağırlığındaki maskaranın bendeki rengi siyah. Ambalaj açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var maskaranın. 
Maskaranın etkisini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Size göre sağdaki fotoğrafta gördüğünüz, maskaranın 3 kat uygulanmış halidir.
Kirpiklerimin doğal hali ortada. Ama bir maskara da 3 katta kendini hiç mi belli etmez? Tamam topaklanma yapmıyor, kirpikleri tek tek ayırıyor, akma / bulaşma olmuyor, kolay temizleniyor, 3 katta dahi kirpikleri sertleştirmiyor fakat hepsi bu kadar. Bu maskarada ne takma kirpik etkisi gördüm ne hacim, ne kıvırma ne de uzatma. Ağustos başında BİM markette aktüel ürün olarak satışta olan Clump Defy False Lash Effect Maskara' yı 24.95 TL' ye almıştım. Maskara, kullandığım ilk Max Factor ürünü olarak bende hayal kırıklığı yarattı..
yeşimlehertelden