Pasta Del Capitano Propolisli Tam Koruma Ağız Bakım Suyu

Ağız bakımında, diş macunlarına ilave olarak ağız çalkalama sularını da düzenli kullanmaya özen gösteriyorum. Sürekli kullandığım bir iki marka var ama fiyatları son dönemde oldukça artınca daha ekonomik ürünlere yöneldim bu ara. Pasta Del Capitano Propolisli Tam Koruma Ağız Bakım Suyu da o amaçla aldığım bir ürün oldu. 
Pasta Del Capitano ismini ilk kez duyanlar için kısa bir bilgi. 1821' de İtalya' da bir eczanenin temelleri üzerine kurulmuş, Farmaceutici Dottor Ciccarelli' nin markası Pasta Del Capitano. Ciccarelli bünyesinde, kozmetik, cilt / vücut / yüz / kişisel bakım, yaşlanma karşıtı ürünler ve diş bakım ürünleri bulunuyor. Ağız ve diş bakımı serisi ürünlerin olduğu Pasta Del Capitano ise 1905 senesinde ilk diş macununun üretilmesiyle faaliyete geçmiş. Türkiye' de 2018 senesi başından beri ürünleri eczanelerde satılmaya başlayan markanın ithalatçısı Eve Mağazacılık.
Plak oluşumunu önlemeye, diş minelerini korumaya yardımcı, ferah nefes sağlayan Pasta Del Capitano dişlere tam koruma sağlıyor. Camellia ( kamelya ), propolis ekstraktı ve doğal organik nane aroması içeren ağız bakım suyunu tüm aile güvenle kullanabilir. ( 6 yaşın altındaki çocuklarda kullanılmıyor ). Alkol içermeyen ağız bakım suyu, 400 ml ebatlı ambalajda satışta.
Ağız Bakım Suyunu 2 ay kadar önce A101 Mağazacılık' tan almıştım 9.90 TL' ye. Ürün bitince almak için tekrar gittim ama bulamadım raflarda. Sanırım o dönemki aktüel ürünlerdendi. Eczanelerde satışı olan ürünü, Eve Mağazası ve Hepsiburada alışveriş sitesinden temin edebilirsiniz. Markanın web sitesinde ürünlerin Triclosan, SLS (sodyum loril sülfat), Paraben ve Koruyucu içermediği bilgisine ulaştım. İçeriği güzel, fiyatı ekonomik olan ağız bakım suyunun ferahlatıcı etkisi de benden geçer not aldı. Satışı olan bir yere denk gelirsem tekrar alacağım bir ürün oldu Pasta Del Capitano Tam Koruma Ağız Bakım Suyu.
yeşimlehertelden