Benri Yüzey Temizleme Mendili


Her ne kadar klasik yöntem temizlik ürünleri günlük yaşantımızın bir parçası olsa da, genel ev temizliğinde pratik ve ekonomik çözümler sunan ürünleri de denemeyi seviyorum. Daha önce ünlü bir markanın ıslak temizlik bezlerini kullanmıştım ama fiyat olarak çok da ekonomik olmayınca mağaza markalarına yöneldim. Ve bir mağaza markası olan Benri Yüzey Temizleme Mendili' ni kullandım bu sefer. 
Benri' nin mop kullanımına uygun olan Yüzey Temizleme Mendili, limon kokulu formülü ile iz bırakmadan pratik, hızlı ve hijyenik bir temizlik sağlıyor. Temizleme Mendili, ahşap yüzeyler hariç, fayans, mermer, seramik, plastik ve taş yüzeylerde kullanılabiliyor.
Tek kullanımlık olan ıslak temizleme mendillerinden ambalaj içinde 15 adet var. Mendilin ölçüsü hemen hemen 30 X 22 cm civarında. Benim, bu ölçülere yakın saplı mopum var. Yüzey temizleme mendilini yanlardan biraz esneterek mop ile uyumlu hale getiriyorum. 
Benri Yüzey Temizleme Mendili' ni, kozmetik ihtiyacım için gittiğim Gratis Mağazası' nda tesadüfen gördüm. Bu temizlik mendilleri yeni olmalı çünkü daha önce görmemiştim. Mendilin dokusu kalın. Islaklığı yerinde. Ambalajda limon kokusundan bahsedilmiş ama ben limon kokusundan ziyade amonyak tarzı kimyasal bir koku aldım. Ürünü mermer ve fayans zeminde kullandım. Temizliği güzel yapıyor, yerdeki tozu, kırıntıyı başarılı bir şekilde topluyor. Bir de hafif ferah bir koku bırakıyor. Mendili bir de meraktan ahşap zeminde de denedim. Ahşap zemini de aynı şekilde başarılı temizliyor ama iz bırakıyor. Gratis markası olan Benri Yüzey Temizleme Mendili' nin satış fiyatı 8.95 TL. Fakat aldığım zaman indirim vardı ve fiyatı 6.25 TL' ye düşmüştü. Kokusuna çok takılmazsanız, pratik ve hızlı temizlik için iş görür derim..
yeşimlehertelden