Sunny İntum Karaoke Bluetooth Mikrofon

Eğlenceye hazır mısınız? Hem bu eğlence için herhangi bir yere gitmenize de gerek yok. Karaoke Mikrofonunuz varsa eğlence de yanınızda demektir. Bir de bluetooth özelliği olan bir cihazınız varsa eğlence başlasın o zaman.
Karaoke mikrofon benim 2 numaram Derin' in okullar yaz tatiline girdiğinde istediği karne hediyesi idi. Piyasada birçok markanın, farklı özelliklerde ve fiyatlarda karaoke mikrofonu var ama ben başlangıç için pahallı bir mikrofon olmasın dedim ve incelediklerim içinde en ekonomik gördüğüm İntum Karaoke Bluetooth Mikrofon' da karar kıldım.
Kutu ambalajı içinde bir adet mikrofon, kullanım kılavuzu ve usb şarj aleti var. Şarj kablosunun bir ucu Micro USB, bir ucu USB soket girişli. İçinde adaptör olmayan mikrofon, uyumlu adaptörlerden biri ile ya da bilgisayarın USB girişinden şarj ediliyor. Mikrofonun; Altın, Pembe ve Siyah olmak üzere 3 farklı renk seçeneği var. Fotoğrafta da gördüğünüz üzere Derin' in seçimi doğal olarak pembe oldu.
Karaoke mikrofonu ve bluetooth hoparlörü ile karaoke keyfi sunan mikrofonun genel özelliklerinden bahsedeyim biraz;
* 4 farklı ses değiştirme özelliği ( 2 farklı efektli tiz çocuk sesi / 2 farklı efektli kalın erkek sesine ek olarak bir de kendi doğal sesiniz  ) 
* Bluetooth teknolojisi ile akıllı telefon, tablet, bilgisayar ve diğer oynatıcılarla çalışabilme
* USB ve TF kart girişleri sayesinde müzik dosyalarını oynatabilme
* 10 metre bağlantı mesafesi
* Ayarlanabilir Eko özelliği
* AUX girişi
* 800 mAh batarya kapasitesi
Ürünün aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz tuş panelinin haricinde kalan kısmı hoparlörden oluşuyor. Bluetooth özellikli bir cihaza bağladığınızda sadece bir şeyler dinlemek için de kullanabilirsiniz yani mikrofonu.
İntum Karaoke Bluetooth Mikrofon, Atmaca Elektronik A.Ş bünyesindeki Sunny Elektronik' in markası. 2 yıl garantili mikrofonun 3 yıl kullanım ömrü var. Ayrıca cihaz WEEE direktiflerine uygun olarak geri dönüşümü olan parçalardan oluşmuş. ( Bu da bilgi olarak kalsın burada )


Sunny İntum Karaoke Bluetooth Mikrofon' u yaz başında Carrefoursa' dan almıştım. 79.90 TL satış fiyatı olan mikrofon indirimdeydi ve indirimli fiyatı 49.99 TL idi. Mikrofon hem karaoke özelliği hem hoparlör özelliği ile birden fazla işlevi yerine getiriyor. Mikrofonun en eğlenceli kısmı tabi ki ses değiştirme özelliği. Aldığımız günden beri çocuklarla en büyük eğlencelerimizden biri oldu bu Karaoke Mikrofon. Hem ekonomik olsun hem iş görsün derseniz Sunny İntum Karaoke Bluetooth Mikrofon' a da bir göz atın derim.
yeşimlehertelden