Loreal Paris Revitalift Lazer X3 Göz Kremi

Göz çevresi, yüzümüzde kırışıklık izlerinin ilk belirmeye başladığı bölge olarak ayrı bir bakım istiyor. 25' li yaşlardan itibaren göz çevresine özel, kırışıklık karşıtı bakım kremlerinin kullanılmaya başlaması gerekiyor. Ben de çok uzun yıllardır bu kremleri kullanmanın etkilerini görüyorum tabi. Farklı birçok markanın ürününü kullanmış biri olarak bu sefer de Loreal Paris Revitalift Lazer X3 Göz Kremi' ni kullandım. 
Loreal Paris Revitalift Lazer X3 Göz Kremi' nin ambalaj üstünde belirtilen vaatleri şu şekilde;
* Parçalanmış Hyaluronik Asit ile zenginleştirilen formülü ile cilde hızla nüfuz eder, kırışıklıkların görünümü azalır.
* Kafeinle zenginleştirilen Göz Kremi, serinletici metal başlığı ile göz torbalarının görünümünü azaltır.
* Cildin sıkılaşması ve cilt tonunun eşitlenmesi için Pro-Xylane içerir. Anında göz çevresi daha pürüzsüz görülür, şişkinlikler azalır ve göz altında aydınlanma görülür.
Dermatolojik olarak test edilmiş, tüm cilt tipleri için uygun olan 15 ml ebatlı krem 40 - 60 yaş aralığına hitap ediyor. 
Kremin sabah ve akşam kullanımı öneriliyor. Tüpten sıkılan bir damla, göz altı ve çevresine, içeriden dışarıya doğru, soğuk bilye ucu ile masaj yaparak uygulanıyor.
Göz Kremini, Revitalift Lazer X3 Gece Kremi ile beraber almıştım geçtiğimiz sene sonunda Rossmann Mağazası' ndan. Göz Kreminin fiyatı %50 indirimli 42.40 TL idi. 6 ay önce aynı anda kullanmaya başladığım kremlerden gece kremi göz kreminden önce bitti. Göz kremini yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve bir ay daha idare edecek kadar krem var tüpte, tabi sadece gece kullanımı ile. Yani benim için bereketli bir krem oldu diyebilirim. Kremin akışkan, ipeksi ve yağsız bir yapısı var. En sevdiğim özelliği metal başlıklı bilye ucu. Bilye uç ile kremi uygularken aynı anda göz altına masaj yapmış oluyorum. Krem uygulandıktan sonra ince kırışıklıkları doldurup görünümünü hafifletiyor. Göz altına aydınlık ve pürüzsüz bir görünüm veriyor. Bu anlamda başarılı bir krem ama ben, göz altı torbaları ve şişlikler üstünde bir etkisini göremedim. Kırışıklık görünümünü hafifletmede etkisini beğendiğim Loreal Paris Revitalift Lazer X3 Göz Kremi' ni bu fiyatlarla bulursam tekrar almayı düşünüyorum..
yeşimlehertelden