Loreal Paris Revitalift Lazer X3 Gece Kremi

Yaş itibari ile kırışıklık karşıtı bakım kremlerini düzenli ve istikrarlı kullanmaya özen gösteriyorum. Marka sadakatim çok olmasa da genelde yaşıma, cildimin ihtiyacına ve tabi ki cebime uygun olması gibi kriterler bu tür kremleri alırken önemli rol oynuyor. Keseme uygun olmayan ürünleri ise indirim dönemlerinde almayı tercih ediyorum. Tıpkı Loreal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gece Bakım Kremi gibi..
Revitalift Lazer X3, cilt onarımı için önemli bir zaman olan gece için özel formüle edilmiş yapılandırıcı bir bakım kremi. Krem, yaşlanma karşıtı yüksek konsantre aktifler sayesinde 3' lü etkiye sahip.
* Pro-xylane ile zenginleştirilmiş formülü ile kırışıklıkları azaltma
* İçeriği parçalanmış Hyaluronik asit ve LHA ile cilt dokusunu düzeltme
* Centella Asiatica ile cildi dış etkenlerden koruyan katmanını güçlendirme
Ürünün ambalajı üstünde, ultra ince yapısı ile cildi ikinci bir ten gibi sararak yüz hatlarını belirginleştirdiği, ertesi sabah cildi yenilediği, bir hafta içinde değişik türdeki kırışıklıkları gözle görülür biçimde azalttığı, 4 hafta sonunda da cildi onardığı ve yenilediği belirtilmiş.
35 - 60 yaş aralığına hitap eden krem 50 ml.lik cam kavanoz içinde. Ürün, her akşam iyice temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketler uygulanarak kullanılıyor.
Mayıs ayında kullanmaya başladığım kremi 5 ay boyunca, başka gece kremi sürmeden uyguladım. İpeksi bir yapısı olan kremi yoğun içeriği sayesinde az miktar uygulamak yeterli oluyor. Kremin ilginç bir özelliği var, kullandıkça üstü düzleşiyor kavanozun. Yani şekli hiç bozulmuyor, kavanozdan ne kadar alırsanız alın, bir sonraki kullanımda üstü hep dümdüz oluyor. Kremin yağsız olduğu belirtilmiş, ben sürüp yattığım için onu gözlemleyemedim. Kremi sanırım 6 aya yakın bir süre kullandım. Kremin, kırışıklıkları doldurup görünümünü hafifletmesini, cildi toparlamasını beğendim. Açıklamalarında belirttiği vaatleri de yerine getirdiğine inanıyorum. Bu kremin benim için 2 eksisi var; içeriğinde methylparaben ibaresini görmem ve şu an mevcut piyasa fiyatının 115 TL civarı olması. Kremi 2018 senesi sonunda Rossmann Mağazası' ndan %50 indirimli 42.40 TL' ye almıştım. Oldukça sevdiğim ve '' böyle bir indirim görürsem tekrar alırım '' dediğim kremi, içindeki birkaç içerik nedeniyle tekrar alır mıyım? Bilemiyorum.

yeşimlehertelden