Inglot AMC Pure Pigment Eye Shadow

Işıltıların, parıltıların, simlerin en göz alıcı olduğu yaz mevsimindeyiz. Bu ışıltılar her yerde karşımıza çıkıyor bir şekilde. Kozmetik sektörü de ışıltılara bolca yer veriyor ürünlerinde haliyle. Gündelik yaşamda olmasa da davet, kutlama gibi özel anlarda göz makyajımda ışıltılar olmasını seviyorum ben de. İşte böyle ışıltılara sahip Inglot AMC Pure Pigment Eye Shadow' dan bahsetmek istiyorum bugün.
Üründen önce, marka ile ilgili küçük bir not düşeyim hemen. Inglot, 1983 yılında kurulan Polonya menşeli, renkli kozmetik dünyasının önde gelen üretici firmalarından biri. Bünyesinde makyaj ve cilt bakım ürünleri olan markanın Türkiye resmi distribütörü Siba Kozmetik.
Inglot AMC Saf Pigment Göz Farı, uygulamaya göre ultra yoğun ile ten rengi arasında değişen yüksek konsantreli ve renkli yapılı bir toz pudra. Üründe kabak yağı ve yaklaşık %90 oranında saf pigment kullanılmış. Far, Duraline ( çok amaçlı karıştırma sıvısı ) ile karıştırılarak sıvı form şeklinde de kullanılabiliyor.
AMC Pure Pigment Göz Farı serisinde 51 ( Türkiye web sayfasındaki renk sayısı ) farklı renk seçeneği var. Bendeki 76 numarası. Hipoalerjenik olan ürünün ağırlığı 2 gr. 
Far sıkılaştırılmış yapıda değil, gevşek toz formunda. Ayrıca konsantre ve çok yoğun bir yapısı var. Ambalajda kemik, bej tonda görünmesine rağmen uygulamada daha yumuşak, tonsuz, doğal bir ışıltı veriyor. Konsantre olmasından dolayı çok az miktar kullanım, hafif bir ışıltı için yeterli. Ama yoğun bir ışıltı olsun derseniz o zaman biraz fazla uygulanabilir. Satış fiyatı 80 TL olan ürün bana firma tarafından gönderilmişti. Benim için tek eksisi de fiyatı oldu sanırım. Onun haricinde daha önce kullandığım Uzun Süre Kalıcı Fondöten ve Kaş Jeli gibi Saf Pigment Göz Farı' nı da beğendim ben.
yeşimlehertelden