DeneBunu Exclusive & Neutrogena Cellular Boost

Hem numune hem orijinal boy ürünleri satın almadan, ücretsiz bir şekilde test etmemize imkan veren DeneBunu kutularından daha önce bahsetmiştim. Bu ücretsiz kutuların yanında bir de, seyahat ya da orijinal boy ürünlerin piyasa satış fiyatlarının çok altında rakamlarla satın alınabileceği Exclusive Kutular var. 
Exclusive Kutular, DeneBunu üyelerine özel sunulmuş premium bir hizmet. Bu kutular, üyelerin profil bilgilerine yani yaş, cinsiyet, ilgi alanları ve ankette yanıtlanan sorulara göre farklılık gösteriyor ve de kutular stoklarla sınırlı olduğu için hemen tükenebiliyor. 
Exclusive Kutuları uzun zamandır takipteydim. Ve ihtiyacım olacak bir kutu bekliyordum. İçinde Neutrogena Cellular Boost serisinden;
* Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi
* Gençleştirici Göz Kremi
* Kırışıklık Karşıtı Konsantre Bakım Serumu
olan bir Exclusive Kutu görünce siparişimi verdim ve ürünler elime ulaşınca da bu kutudan bahsetmek istedim.
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20 (50 ml)
Formülünde bulunan HexinolTM ve C Vitamini ile hücresel yıkımdan kaynaklanan gözle görülür yaşlanma belirtilerine karşı savaşıyor. Cildin doğal kolajen ve elastin üretimini ve de cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçiriyor. Cildin sıkılığını artırırken cilt yüzeyindeki kırışıklıkları azaltmaya, cilt tonundaki eşitsizliği düzeltmeye ve koyu lekelerin görünümünü hafifletmeye yardımcı oluyor. İçeriğindeki SPF 20 güneş koruma faktörü ile de cildi güneş hasarına karşı koruyor. Ürünün orijinal boy fiyatı: 98,90 TL
Neutrogena Cellular Boost Gençleştirici Göz Kremi (15 ml)
Klinik olarak kanıtlanmış formülü, içeriğindeki yaşlanma karşıtı Retinol ve Hiyalüronik Asit ile gün boyu göz çevresini yeniliyor ve nemlendiriyor. Cilt yüzeyindeki yenilenmeyi ve cildin kendi kolajen ve elastin üretimini harekete geçiriyor. Cildi daha sıkı göstermek için cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı oluyor. Hücresel yıkım nedeniyle oluşan ince çizgileri, kaz ayağı görünümünü ve kırışıklıkları düzeltiyor. Ürünün orijinal boy fiyatı: 98,90 TL
Neutrogena Cellular Boost Kırışıklık Karşıtı Konsantre Bakım Serumu (30 ml)
Retinol ve Hiyalüronik Asit barındıran formülü ile ince çizgileri ve hücresel yıkım nedeniyle oluşan derin kırışıklıkları düzeltiyor. Cilt yüzeyindeki yenilenmeyi ve cildin kendi kolajen ve elastin üretimini harekete geçiriyor. Cildi daha sıkı göstermek için cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı oluyor. Ciltte nemi hapsederek daha dolgun bir görünüm sağıyor ve kırışıklık görünümünü hafifletiyor. Ürünün orijinal boy fiyatı: 98,90 TL
Bu ürünleri kullanmaya başlamadım henüz. Ürünler bittiğinde kullanıcı yorumlarımı sayfamda paylaşacağım. Yalnız şunu yazabilirim; Neutrogena Cellular Boost serisine ait bu 3 ürünün toplam piyasa fiyatı 296.70 TL iken ben DeneBunu Exclusive Kutu sayesinde ürünleri 63.92 TL' ye almış oldum. Siparişimden sonra yaklaşık 1 hafta içinde de elime ulaşmıştı kutu. Ben DeneBunu' nun Exclusive Kutu uygulamasını sevdim. Ve ara sıra girip ihtiyacım olan ürünlerin olduğu yeni bir kutu var mı diye kontrol ediyorum. Başta belirttiğim gibi kutu içerikleri sürekli yenileniyor, o yüzden DeneBunu sitesine üye olduktan sonra Exclusive kutu içeriklerini takip etmeyi unutmayın, bu kutulardan biri belki de sizin içindir..
yeşimlehertelden