Loess Siyah Nokta Burun Bandı

Yüz temizliği, maske ve peeling uygulamalarının yanında düzenli kullandığım siyah nokta temizleyici bantları uzun zamandır market markalarından deniyorum. En son keşfim Şok Market' lerde satılan Loess Siyah Nokta Burun Bandı' nı da denedikten sonra sizlerle paylaşmak istedim.
Çay Ağacı Yağı formüllü Loess Siyah Nokta Burun Plasteri, burun bölgesindeki gözenekleri tıkayan siyah nokta, yağ, kir ve makyaj kalıntısı gibi istenmeyen faktörlerin temizliğinde kullanılıyor. Bantlar hassas ve derinlemesine temizliğe yardımcı olurken rahatlık da sağlıyor.
Paket içinde 6 adet bulunan bantların kullanımı oldukça pratik. Burun bölgesini suyla temizleyip nemli bıraktıktan sonra, bandı koruma filminden çıkartıp parlak yüzeyi alta gelecek şekilde buruna yapıştırıyoruz. Hava boşluğu kalmayacak şekilde elimizle hafifçe bastırdıktan sonra 10 - 15 dakika bandın kurumasını bekliyoruz. Son olarak bandı iki kenarından tutarak yavaşça çıkartıyoruz. Bandı çıkarmakta zorlanırsanız ıslatarak tekrar deneyebilirsiniz.
Burun bandı günlük kullanıma uygun değil. Kullanım aralarında 4 - 5 gün geçmesi gerekiyor. Bantları hassas, yaralı yıpranmış ciltte ve ben, sivilce olan bölgede kullanmamaya dikkat etmeyi unutmayın.
Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi bantlar oldukça etkili. Piyasada satılan bilindik markaların pahallı muadil ürünlerinden aşağı kalır yanı yok. Hatta ekonomik fiyatıyla bir tık öne geçiyor bana göre. Ben uygulama sırasında veya sonrasında her hangi bir hassasiyet yaşamadım. Firma tarafından denemem için gönderilen bant sanırım 6 - 7 TL gibi bir fiyata satılıyor. Şok Market' lerde satışa sunulan Loess Siyah Nokta Burun Bandı denemeye değer bence..

yeşimlehertelden