Balmy Naturel Kabak Yüz Peeling Diski

Yüz temizliğinde, son zamanlarda temizleyici ürünleri yüz temizleme süngeriyle yaptığımdan daha önce bahsetmiştim. Bu süngerleri peeling ve maske uygulaması sonrası da kullanıyordum. En son alışverişimde peeling uygulaması için üretilmiş Balmy Naturel Kabak Yüz Peeling Diski görünce alıp denemek istedim.
Bir Türk firması olan Gan Tekstil markası Balmy' nin portföyünde banyo kesesi, lif, sünger, yüz lifi gibi banyo ve kişisel bakım ürünleri var.
Balmy' nin Lif Kabağı serisindeki bu peeling diskleri, Mısır' da yetişen lif kabağı bitkisinden elde ediliyor. Diskler, peeling etkisiyle cildi derinlemesine temizliyor, masaj etkisiyle ciltteki sivilce, egzama, varis, sedef gibi dermatolojik hastalıklara iyi geliyor, selülit oluşumunun engellenmesine yardımcı oluyor ( imiş ). 
Paket içinde 3 adet peeling diski var. Ambalajı da fermuarlı tabir edilen ve kalan disklerin hava almadan korunmasını sağlayan türden. Disklerin çok yumuşak, yumuşak, sert ve çok sert olmak üzere 4 değişik doku yapısı var. Bendeki sert olanı. 
Ürünün kullanımı, kullanım süresi ve kullanım ömrü ile ilgili ne ambalajda ne web sitesinde her hangi bir açıklama yok. O yüzden ben kişisel kullanımımı paylaşacağım. Peeling diskini suda ıslattıktan sonra, çok narin bir şekilde 1- 2 dakika dairesel hareketlerle uyguladım. Diskleri ben haftada 1 kullanmayı yerinde buldum.
Bendeki sert formlu disk, suyla ıslattıktan sonra hacminin 2 katı kadar şişti ve biraz da yumuşadı. Ama yine de sert dokusu yüz uygulamasında bariz bir şekilde hissediliyor. Hassas ciltlerin, sert ve çok sert dokulu olanları kullanmasını tavsiye etmem. Benim cildimde genel olarak bir hassasiyet olmamasına rağmen, bu disk sanki zımpara yapıyormuşum gibi sert geldi bana. Ne kadar hafif ve nazik kullansam da uygulama sonrası yüzüm kızardı, bu sanırım kan dolaşımının harekete geçmesiyle alakalı bir kızarıklık. Diski, derinlemesine temizlemede, gözenekleri açmada, siyah noktaları azaltmaya çalışmada başarılı buldum. Gratis Mağazası' ndan, 6.95 satış fiyatı olan Balmy Naturel Kabak Yüz Peeling Diski' ni indirimlerle beraber 3.67 TL gibi bir rakama almıştım. Performansından memnun olduğum diski sadece sert yapısından dolayı pek sevmedim ama yumuşak veya çok yumuşak dokulusunu bulursam onları alıp düzenli kullanmayı düşünüyorum.
yeşimlehertelden