Himalaya Kırışıklık Karşıtı Krem

Yüz bakımımın rutini temizleme ürünleri kadar yaşlanma karşıtı, kırışık önleyici kremleri de çok uzun yıllardır düzenli kullanıyorum ve yaşıma göre bunun faydalarını da görüyorum. Marka sadakatim fazla olmadığından değişik ürünlere şans vermeyi seviyorum. Bu anlamda bir süredir Yüz Temizleyicisi, Cilt Maskesi, Göz Altı Kremini kullandığım Himalaya markasının Kırışıklık Karşıtı Krem' ine de bir şans vermek istedim.
Etken maddeleri Aloe Vera ve Üzüm olan kırışıklık karşıtı krem; kırışıklıklara, ince çizgilere ve yaşlılık lekelerine karşı etki vaat ediyor. Kremin zengin bitki özleri ile harmanlanmış formülü, ipeksi ve kremsi yapısı ile kırışıklık ve ince çizgilere karşı etki gösterirken, cildin yumuşak, esnek ve nemli kalmasına da yardımcı oluyormuş.
Krem içeriğindeki sakaritler bakımından zengin aloe vera cildi derinden besleyerek ve nemlendirerek gün boyu yumuşak ve esnek kalmasına, AHA ( Alfa Hidrosi Asit ) bakımından zengin üzüm ise kırışıklıkları ve ince çizgileri azaltmaya yardımcı oluyor. Krem aynı zamanda makyaj için başlangıç işlevi olarak da kullanılabiliyor.
50 gr. cam kavanoz ebatlı krem, normal ve kuru ciltlere uygun bir ürün. Dermatolojik test edilmiş krem alkol ve paraben içermiyor. Kremin açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var.
Öncelikle bu krem benim yağlı / karma cilt yapıma uygun bir ürün değil onu belirteyim. Tabi ürünü alırken benim dikkatsizliğimle alakalı bir konu oldu, o ayrı. Bu tür kırışıklık karşıtı kremlerde yaş aralığının olmamasından hoşlanmıyorum, çünkü 20' li ve 40' lı yaşlarda cildin ihtiyaçları çok farklı oluyor. Ve ürünlerin de o yaş aralıklarına hitap edecek şekilde üretilmesi gerekiyor bana göre. Himalaya kremde de yaş aralığının olmaması bir eksi o yüzden. Kremin ince yapılı olmasından dolayı emilmesi de kolay oluyor. Kremin ambalajında gündüz / gece kullanım zamanı belirtilmemiş ama ben daha etkili olabileceğini düşünerek gece kullandım. 2018 yaz başı Gratis' ten 17.90 TL.' ye aldığım kremi 6 ay kadar kullandım. Bu süre sonunda yaşlılık lekelerinde lekelerin giderilmesine ya da renginin açılmasına yönelik herhangi bir değişiklik olmadı. Kırışıklık anlamında da gözle görülür büyük değişiklikler fark etmedim. Dediğim gibi yaş olarak daha çok 20' li yaşlara, nemlendirme ve ince çizgiler oluşmadan önlem alma alanında uygun olduğunu düşündüğüm Himalaya Kırışıklık Karşıtı Krem' i tekrar kullanacağımı sanmıyorum.. 

yeşimlehertelden