Himalaya Herbals Göz Altı Kremi

Cilt bakımında yaşlanma karşıtı gece kremleriyle göz altı kremleri değişmez bakım rutinim benim. 30' lu yaşlardan itibaren kullanmaya başladığım bu kremlerde farklı markaların birçok ürününü denedim. Son zamanlarda içeriklerini merak edip birkaç ürününü aldığım Himalaya markasının Limon Özlü Yüz Temizleyici 'si ve Badem / Salatalık Özlü Cilt Maskesi 'ni kullanmışken bir de Göz Altı Kremi' ne şans vermek istedim.
Ana bileşenleri Bergenia Ligulata ( bir tür ortanca ), Cipadessa Baccifera ( çalı şeklinde çiçekli, yapraklı bir çeşit bitki ) ve Triticum Vulgare ( yemişi buğday olan bitki ) olan Himalaya Herbals Göz Altı Kremi içeriğindeki bu bileşenlerle;
* Koyu halkaların görünümünü azaltmayı,
* Göz altındaki hassas bölgeyi güneş ışığından korumayı,
* Göz altındaki alanı arındırıp yoğun bir şekilde nemlendirirken, kırışıklık ve ince çizgileri yumuşatmaya yardımcı olmayı,
* Düzenli kullanımıyla da yeni kırışıklık oluşumunu engellemeyi,
vaat ediyor..
Bu ürünün 4 haftada koyu renk halkalarda % 80 azalma, göz altındaki kırışıklık ve ince çizgilerde % 28 azalma, daha aydınlık ve yumuşak göz kontürü gibi gözle görülür sonuçları varmış..
Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş, etkinliği klinik olarak kanıtlanmış, hipoalerjenik olan krem, kokusuz ve de kontakt lens kullanıcıları için uygun. Günde iki defa kullanılması önerilen kremi, göz altına nazikçe masaj yaparak uyguluyoruz.
Haziran başında Gratis' ten 19.50 TL.' ye aldığım göz altı kremini yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. 4 haftada gözle görülür sonuçlar elde edildiğine göre ben hayli hayli yorumumu yazabilirim sanırım. Vaatlerinde yazan hiçbir etkiyi ben değil 4 haftada 5 ayda bile göremedim. Koyu halkaların görünümünü azaltmadı, ince çizgileri yumuşatmadı, göz altımı aydınlatmadı ne yazık ki. Üzerinde yaş aralığı belirtilmeyen bu kremin etkilerinin 20' li ve 40' lı yaşlarda kullananlarda aynı olacağını düşünmüyorum ben. Belki kırışık oluşumunun henüz yeni başladığı yaşlarda kullanılabilir ama benim yaşıma göre çok hafif kaldı bu krem. İçeriğinde her ne kadar bitkisel özler kullanılmış olsa da içindekilerde parafin gibi kimyasalla beraber alkol olması kafa karıştırıcı. Bitmesine çok az kala sanırım tekrar almayacağım bir krem oldu kendisi..
yeşimlehertelden