Organique Yenileyici ve Koruyucu İnci ve İpek Özlü El Serumu

Kış mevsiminde el bakımına ayrı özen gösteriyor ve el kremlerini düzenli kullanıyorum. 3 ay kadar önce tanışmış olduğum Organique markasının Yenileyici ve Koruyucu İnci ve İpek Özlü El Serumu sayesinde de ilk kez krem harici bir ürün denemiş oldum ellerim için.
Cildi pürüzsüzleştirici ve yenileyici özelliğe sahip Organique Anti-age ( yaşlanma karşıtı ) Regenerating (yenileyici ) Pearl ( inci ) & Silk ( ipek ) Serum; pirinç proteinleri açsından zengin Colhibin kompleksi ile kolajenlerin bozulmasını önlüyor ve onarım sürecini hızlandırıyor. İçeriğindeki Hyalüronik Asit cildi derinlemesine nemlendiriyor ve suyun deride tutulmasını sağlıyor. En yüksek kalitedeki doğal inci ve ipek özüyle birlikte, cildi dış etkilere karşı koruyor, kadife gibi bir pürüzsüzlük ve yumuşak bir dokunuş kazandırıyor. Yorulmuş, sertleşmiş, susuz kalmış el cildini yeniliyor ve canlandırıyor.
250 ml. ebatlı pompalı çelik tüp ambalajlı serum bana denemem için gönderilmişti. Sanırım orijinal ambalajı 100 ml. ve plastik ambalajda. Buradan bakabilirsiniz..
Serumda ilk hissedilen gül kokusunu andıran aroması. Yapısı da ince ve sıvı formda. 
Serumu 2 aydır düzenli kullanıyorum. Gül kokusundan hoşlanıyorsanız bu serumun kokusunu da seveceksiniz o zaman. Serum yoğun yapıda olduğundan sadece bir pompa hareketiyle gelen serum miktarı tüm ele yedirme ve daha hızlı emilme anlamında yeterli. Miktarı az bulup da birkaç pompa sıkayım derseniz hemen emilmiyor ve yapış yapış his bırakıyor elde. Ben genelde gece yatmadan sürerim bu tür bakım kremlerini ve kullandığım ürünler sabah az buçuk da olsa etkisini gösterir ama bu serumda onu gözlemlemedim. Nemlendirmesi özellikle kış aylarında ellerinde benim gibi yoğun kuruluk sorunu olan biri için yetersiz geldi. Gün içinde birkaç kez yenileme gereği hissettim o yüzden. Bir eksisi de bana gönderilen bu ürün ambalajının çantada taşımaya müsait olmaması. Pompalı kapağı çevirerek açtığınızda tekrar kapalı konuma getirmek zor çünkü. Nemlendirme anlamında benim için yetersiz kalan serumu, kolajenleri koruma ve onarım etkilerini görebilme adına bitene kadar kullanmaya devam edeceğim sanırım..
yeşimlehertelden