Neutrogena Norveç Formülü Besleyici Bakım Kremi

El bakımımın vazgeçilmezi el kremlerini yaz - kış aralıksız kullanırım ama kış mevsiminde kuruluk arttığı için daha bir özen gösteririm. Sevdiğim ve istikrarlı kullandığım markalardan biri olan Neutrogena' nın daha önce Hızlı Emilen Bakım Kremi' ni kullanmış ve memnun kalmıştım. Besleyici Bakım Kremi' ni de kışa hazırlık olsun diye ekim ayında Migros' tan %50 indirimli 9.45 TL.' e  alıp yedeklemiştim. 2 aydır kullandığıma göre yorumlarımı yazabilirim sanırım artık.. 
Amerika menşeli ve üretim yeri Fransa olan Neutrogena Ultra Nourishing İntensive Balm ( Ultra besleyici yoğun balsam ), Norveç Formüllü ( 3 ülkeden de nasibini almış yani :)  ) Bilmeyenler için Norveç Formülü serisi, içeriğindeki gliserin ve yumuşatıcılar sayesinde havada ve derinin doğal rezervinde bulunan nemin, cilt yüzeyinde neme ihtiyaç duyulan yerlerde hapsolmasını sağlayan ve en kuru ciltlerde bile uzun süreli ferahlık hissi uyandıran bir seri..
Bu serideki Besleyici Bakım Kremi ise; Yoğun besleyici formülü ile çok kuru ciltlerde bile anında rahatlama sağlıyor. Cilde 24 saat nemlendirme sağladığı ve ciltteki gerginliği alarak cildi rahatlattığı klinik olarak kanıtlanmış. Formülü E vitamini ile zenginleştirilmiş krem, cilt bariyerini güçlendirerek cildi dış etkenler nedeniyle oluşabilecek kuruluk problemlerine karşı koruyor.
Dermatologlarla beraber geliştirilen ve test edilen krem, yüz ve tüm vücut bölgesi için kullanıma uygun. Yarı akışkan yapılı ve kendine has kremsi kokusu olan krem, hafif formülü ile kolayca emiliyor ve yağlı & yapışkan bir his bırakmıyor. 
Yukarıda size göre solda krem öncesi - sağda ise ilk uygulama sonrası fotoğraf var. İlk uygulamada bile daha genç, bakımlı, sağlıklı, yumuşak bir görünüm veren kremi ellerim harici dirsek bölgemde de yoğun olarak kullanıyorum. Ve o bölgedeki sertliği düzenli kullanımda yumuşattığını gözlemledim. Kremin nemlendirmesini, elleri yumuşacık yapmasını çok beğendim. Hem ev işlerinden hem olumsuz hava koşullarından dolayı en çok kuruluk sorunu yaşadığım ellerime iyi geldi bu krem. Benim indirimde 9.95 TL.' ye aldığım, 300 ml.' lik boyun haricinde 200 ml. kavanoz ambalajı da var kremin. Sanırım bu boy, kışı çıkarır bana. Aralarda başka markanın ürünlerini de deniyorum ama Neutrogena markasının kremlerinin yeri ayrı bende..

yeşimlehertelden