Saloon Beyaz Sabun Kokulu Duş Jeli

İster vücut temizliği, ister ev yüzey temizliği olsun, beyaz sabun kokusunu çok seviyorum. Sanırım bana çocukluğumu hatırlatıyor bu koku. Bir ara yüzey temizliği için farklı bir markanın ürününü kullanmıştım, sonra bir daha kullanmadım. Banyoda da duş esnasında tercihim beyaz kalıp sabun olsa da pratiklik ve koku seçeneklerinden dolayı duş jellerini de kullanıyorum arada. Beyaz sabun kokusunu seven biri olarak Saloon Beyaz Sabun Kokulu Duş Jeli' ni görmüşken almasaydım ve denemeseydim olmazdı :)
Bazı kokular geçmişi hatırlatır derler ya, işte Sultanlar Grup bünyesinde bir Türk Markası olan Saloon Beyaz Sabun Kokulu Duş Jeli de buram buram beyaz sabun kokusuyla nostalji rüzgarları estiriyor ve geleneksel hamam deneyimini evlerimize getiriyor. 500 ml.'lik ambalajda satışta olan duş jelinin oldukça akışkan bir yapısı ve baskın bir beyaz sabun kokusu var.
Saloon markasının daha önce sıvı el sabunu harici herhangi bir ürününü kullanmamıştım. Beyaz sabun kokusunu çok sevdiğim için alıp denemek istedim sadece. İçerik olarak ne yazık ki temiz olmasa da baskın ve yoğun olan beyaz sabun kokusu, banyo dışına kadar taşıyor neredeyse. Duş jelini direk kullanabilirsiniz ama ben yine de derinlemesine bir temizlik için lif ya da banyo kesesiyle beraber kullanmanızı tavsiye ederim. Hem böylece kesenin canlandırıcı özelliğinden de yararlanabilirsiniz. Bulunduğum muhitteki yerel bir marketten 6.25 TL. gibi ekonomik bir fiyata aldığım Saloon Beyaz Sabun Kokulu Duş Jeli' nin kokusuna bayıldım ben, siz de beyaz sabun kokusu sevenlerdenseniz buna da bir şans verebilirsiniz.
yeşimlehertelden