Nays Collection Oxygen Bubble Mask

Kozmetik sektöründe özellikle cilt bakımı üzerine neredeyse her gün yeni bir ürünle tanışıyoruz. Şahsen ben her ürünü kullanmıyorum ama uzun zamandır köpüren maskeleri merak ediyordum. Daha önce farklı ürünlerini kullandığım Türk firması Nays Collection Köpüren Maske sayesinde bu tür bir bakım ürününü de denemiş oldum..
Oxygen Bubble Mask, anında oksijen bakımından zengin köpüğe dönüşerek oksijen ile cilde canlılık kazandırıyor. Sabun içermeyen ve tahriş etmeyen hassas temizleyici maddeler sayesinde cildi kurutmadan ve tahriş etmeden derinlemesine temizliyor. Oksijen köpüğü cilde derinlemesine işleyerek gözeneklerin içindeki makyaj, kir ve yağ kalıntılarını, siyah noktaları ve ölü deri hücrelerin giderilmesini destekliyor. 
Köpüren maskenin, Papatya, Aloe Vera, Lavanta ve Yasemin olmak üzere 4 çeşidi var. Benim kullandığım Yaseminli olanı. 
Cildi besleyen, arındıran ve nemlendiren maskelerden kutu içinde 10 ml. ve tek kullanımlık 4 adet şase bulunuyor. 
Maskenin kullanımı şu şekilde; Paketten çıkan maskeyi kuru elle ve kuru yüze, gözlere ve dudağa temas etmeyecek şekilde eşitçe uyguluyoruz. ( Islak cilt, maskenin köpürmesini engelleyebileceği için ellerin ve yüzün özellikle kuru olması gerekiyor. ) Maske köpürene kadar yaklaşık 10 dakika bekliyoruz. Bu sürede köpüğe müdahale etmiyoruz. Son olarak da yüzümüzü bol su ile duruluyoruz. Kullanım sıklığı belirtilmemiş ama ben haftada 1 yapılmasını yeterli buluyorum.
Öncelikle şunu söyleyeyim: Bu maske Nays Collection firmasının kendi üretimi değil. ZBS Kozmetik ortaklığı ile Nays Collection bünyesinde olan bir ürün. Maske, şase içinde jel yapıda bulunuyor. Yüze uyguladıktan sonra saniyeler içinde jel yapının formu yavaş yavaş köpüğe dönüşüyor. Bu dönüşüm sırasında yüzümde tatlı bir kaşıntı hissettim. Bu da oksijenin açığa çıkmasından olsa gerek. Maskenin belli belirsiz bir kokusu var. Çiçek / oksijen kokusu karışımı olan bu koku beni rahatsız etmedi. 10 dakika bekleme süresi sonunda yüzüm yukarıda gördüğünüz gibi köpükler içinde kaldı tamamen. Ve sonuç cildimde tazelik, canlılık, derinlemesine temizlik ve fazla yağdan arınmış görünüm. Unutmadan maskelere n11, hepsiburada, cosmohome satış sitelerinden veya nayscollectionn instagram hesabından ulaşabilirsiniz siz de..
yeşimlehertelden