Yasemin Kokulu Bir Hayat 7 Yaşında Etkinliği

İstikrarlı, aktif ve özgün blog yazıları yazmanızın en güzel taraflarından biri de gerek blog gerekse sosyal medya üzerinden sizin gibi yazan güzel insanlarla tanışmaktır kesinlikle. Bu sayede yeni arkadaşlıklar edinir ve çeşitli etkinliklerde bir araya gelip kaynaşma şansı da bulursunuz. İşte bu güzel buluşmalardan biri geçtiğimiz cumartesi günü sevgili Yasemin Kokulu Bir Hayat blogunun 7. yaşı için bir araya geldiğimiz Biricitin Yeri 7 Yaşında etkinliğiydi. 
( instagramda #yaseminkokuluevent #biricitinyeri7yasinda #guzelligimvenusten hashtag' leri ile takip edebilirsiniz ) 
Etkinlik Beylikdüzü Migros Avm içindeki Leman Kültür Kafe' de gerçekleşti. Leman' ın o esprili karikatürleri; mekanın dışından içindeki kartonetlere, panolardan masalara kadar her yerdeydi. Bol seçenekli menüsündeki yiyecek ve içecek isimleri de yine Leman' ın esprili mizacından nasibini almış tabi..
Etkinlik için ben Üsküdar' dan Beylikdüzü' ne kısa bir şehirler arası yolculuk yaptım ama Konya, Çanakkale ve İzmit' ten gelen arkadaşlarımın yanında benimki devede kulak kalıyor sanırım :) Aşağıda soldan itibaren : Sosyal Annem, Herşeyden Bir Tutam, Madam Emine, Hayat Reçeli,  Emel'in Mutfağı, Pembe Dünyam, Şafak'ın DünyasıMarinden TariflerYasemin Kokulu Bir Hayat, Beğendim PaylaştımMakyaj Kelebeği, İlknur'un Dünyası, Anne Terazisi ve ( önde de bendeniz Yeşimle Her Telden ) karede olmayan sevgili Sinem Moralı' ya da sevgilerimi gönderiyorum..
Sevgili Yasemin bugün için bizlere sürpriz yapıp, İsmek Sosyal Medya Öğretmeni Sayın Korhan Sarıbek' i davet etmiş. Kendisi aynı zamanda fotoğraf sanatçısı ve de sosyal medya uzmanı. E haliyle biz de sosyal medya verileri, kullanımı ve görsel fotoğraflama ile ilgili güzel bilgiler öğrendik kendisinden. Ve de sosyal medya ile ilgili çok güzel tüyolar da aldık..Sayın Korhan Sarıbek' e aktardığı bilgiler için teşekkür ederim..
Geçtiğimiz haftalarda katıldığım Nays Collection İstanbul Lansmanı' ndan sonra Sayın İdris Yıldırım Beyefendi ile tekrar bir araya gelme şansım oldu bu davet sayesinde. Nays Collection' un kilometre taşı, Kadın ve Erkek parfümleri ile etkinlikte bizimleydi kendisi. Biz blog yazarlarının en sevdiği firmalardan birinin marka yöneticisi olan Sayın İdris Yıldırım Beyefendi' ye bir kez daha teşekkür ediyorum..
Ve Yasemin canımmmm en büyük teşekkür sana.. Blog sayfanın 7. yaşı için organize ettiğin bu güzel etkinliğe beni davet ettiğin için sana çokkkk teşekkür ediyor ve kocamannnnn öpücüklerimi gönderiyorum. Nice bol yazmalı, paylaşmalı, uzun seneleri olsun Yasemin Kokulu Bir Hayat blogunun..Darısı bize inşaAllah :)
Tabi etkinlik bu kadarla kalmadı. Ben sevdiğim ve tanıdığım blog yazarı arkadaşlarımla birlikte keyifli, eğlenceli, bol sohbetli, harika bir gün geçirdim. Sevgili Yasemin etkinliği için, yine birbirinden değerli firmaların güzel hediyelerini hazırlamış bizlere. Onu da bir sonraki yazımda paylaşacağım...
yeşimlehertelden