Nays Collection İstanbul Lansmanı

15 yılı aşkın bir süredir firma tecrübesi olan ama kozmetik sektöründe 2016 yılından beri faaliyet gösteren, son yıllarda da kendini hızla geliştirip portföyüne sürekli yeni ürünler ekleyen, Türk firması Nays Collection' ın geçtiğimiz haftalarda İstanbul Plus Otel' de gerçekleştirilen İstanbul Lansmanı' na davetliydim. Bu güzel lansmana dair detaylarla baş başa bırakayım sizi..
Lansman için, Anadolu yakasının cazibe merkezi Bostancı / Ataşehir' de, E-5 karayolunun yanında, minibüs ve metroya yürüme mesafesinde olan Plus Otel' in toplantı ve konferansların gerçekleştirilmesine olanak sağlayan toplantı salonu tahsis edilmişti. Anadolu yakasında toplantı, etkinlik, organizasyon yapmayı düşünüyorsanız Plus Hotel' e de bakmadan geçmeyin derim. Plus Hotel' e misafirperverlikleri ve güler yüzlü hizmetleri için teşekkür ediyorum..
Organizasyonu düzenleyen sevgili İrem Gökçe, lansman için gerçekten özenli çalışmış ve büyük emek vermiş. Lansmanın düzenlendiği toplantı salonunun düzeninden, masalarda ürünlerin yerleştirilmesine ve de davetlilerin isim kartlıklarına kadar herşey düşünülmüş. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum..

Bana ayrılan ve isim kartlığımın olduğu yerde Nays Collection markası bünyesindeki tüm ürünler nizami bir şekilde, inceleyebilmemiz için özenle yerleştirilmişti. ( Ürünlerle ilgili detaylı yazı bir sonraki paylaşımda olacak ) Ben en çok da bu isim kartlıklarını sevdim. Bu sayede oturma düzeninde sıkıntı ve aksaklıklar da olmadı.
Lansman, öncelikle sevgili İrem Gökçe' nin hoş geldiniz açılış konuşmasıyla başladı. Akabinde firma sahibi, marka yöneticisi Sayın İdris Yıldırım' ın güzelliğin geçmişten günümüze uzanan yolculuğunu, Nays Collection' ın tarihsel gelişimini ve de ürünlerini anlattığı konuşmasıyla devam etti. 
Lansmanda daha sonra, Türkiye' nin ilk ve tek özel meslek akademisi ünvanıyla güzellik sektörünün lider eğitim kurumlarından olan; kuaförlük, estetisyenlik, güzellik uzmanlığı, makyaj, masaj & spa, lazer epilasyon ve daha birçok farklı alanda eğitim veren MC Akademi Eğitim Kurumları' nın uygulamalı makyaj sunumunu izledik. Siz de bu tür mesleki eğitim kurslarından yararlanmak istiyorsanız, web sayfalarındaki iletişim numaralarından bilgi alabilirsiniz. MC Akademi Eğitim Kurumları' na verdikleri bilgiler için teşekkür ediyorum..
Uygulamanın sonunda yapılan makyaj, Nays Collection Makyaj Temizleme Mendiliyle başarılı bir şekilde, kalıntı kalmayacak şekilde temizlendi ve bu an çok güzel karelere neden oldu :) 
Lansman kapanışı, sevgili Semra Topçu' nun görsel olarak herkesin hayranlığını ve tat olarak da beğenisini kazanan leziz pastasının kesimi ve ikramıyla oldu. Kişiye özel tasarım çalışmaları olduğu gibi kurumsal olarak da özel dizayn pastaları olan Semra Topçu' nun pastalarına bir göz atmanızı tavsiye ederim. Kendisine bu harika pasta için de ayrıca teşekkür ediyorum..

Tabi bu kadarla kalmadı lansman..Benim tanıdığım, sevdiğim blog yazarı arkadaşlarımla bir arada olmam, hoş sohbetler, keyifli anlar, lansmanı benim için daha özel ve eğlenceli hale getirdi..Hadi biraz o güzel anlardan kareler serpiştireyim şuraya :)
yaseminkokulubirhayat, ilknurundünyasi, sosyalannem ve bendeniz yeşimlehertelden :)
Lansman için emeği geçen herkese çokkkk teşekkür ettim sanırım ama Sayın İdris Yıldırım Beyefendi' ye özellikle teşekkürlerimi iletiyorum. Tanıştığımız ilk etkinlikten itibaren sosyal medya hesaplarını ilgiyle takip ettiğim, ürünlerini keyifle kullandığım Nays Collection markasının İstanbul Lansmanına beni davet etmesi benim için ayrı mutluluk oldu. Başarılarının artarak devam etmesini diliyorum... 
Lansmandan şimdilik bu kadar ama daha bitmedi, bir sonraki yazımda lansman ürünleri ve de biz kadınların bayılacağı, işini kolaylaştıracağı ve de yakında satışa sunulacak yeni ürün müjdesi yazımla burada olacağım..

yeşimlehertelden