Signal Vertical Expert Diş Fırçası

Diş sağlığına hepimiz elimizden geldiğince özen gösteriyoruz ve diş temizliği için diş macunu, ağız çalkalama suyu, diş ipi gibi yardımcı ürünler kullanıyoruz şüphesiz. Ben bugün, diş sağlığında en az bu yardımcı ürünler kadar önemli bir yer teşkil eden ve farklı dizaynı ile ilgi çeken Signal Vertical Expert Diş Fırçası' ndan bahsetmek istiyorum..   
Üstün temizlik performansı için özel olarak tasarlanmış, yelpaze şeklinde kıllara sahip ilk diş fırçası olan Signal Vertical Expert Diş Fırçası, dikey fırçalama hareketini kolaylaştırıyor ve dişleri derinlemesine temizliyor.
Orta sertlikte ( yumuşak sertlik seçeneği de bulunuyor ), uzun ve ekstra ince kılları bulunan Vertical Expert' in plak giderme etkinliği, düz kesimli diş fırçalarıyla karşılaştırıldığında daha iyi temizlediği klinik olarak kanıtlanmış.
Signal Vertical Expert Diş Fırçası, yelpaze şekliyle tüm diş yüzeyine aynı anda etki gösterdiği gibi kısalı uzunlu kıl yapısıyla da diş aralarına ulaşarak etkili diş arası temizliği sağlıyor.
Şimdiye kadar hep düz kesimli diş fırçası kullandığımdan Signal Vertical Expert Diş Fırçası' nı ilk kullandığımda, yelpaze şekli ve kısalı-uzunlu kıl yapısı biraz tuhaf gelmişti ama kullandıkça bu kıl yapısına da alıştım. Benim kullandığım medium yani orta sertlikte olduğundan diş etlerimde hafif kanamalar oldu başta, belki yumuşak sertlikte olanı alsaydım bu sıkıntı olmazdı diye düşünüyorum. Orta serti kullanırken, diş yüzeyini nazikçe fırçalamak gerekiyor, o zaman diş eti kanaması da olmuyor. Vertical Expert' in diş yüzeyini ve diş aralarını derinlemesine ve etkili temizlemede, düz kesim fırçalara göre daha başarılı bir şekilde yaptığını söyleyebilirim. Birkaç ay önce Migros kasa arkası indirimli ürünlerde, 2 diş macunu + 2 Vertical Expert diş fırçası 9 TL. gibi bir fiyata aldığım Signal Vertical Expert Diş Fırçası' nı indirimli görürsem tekrar alabilirim ben..

yeşimlehertelden