Signal White Now Men Diş Macunu

Kişisel bakım ve temizlik ürünlerinde kadınlar için üretilmiş bir sürü kozmetik ürününün yanında artık erkekler için de özel üretim ürünler yapılıyor. Şampuan, tıraş köpüğü, losyon, deodorant, deo roll-on, saç boyası benim aklıma ilk gelenler. Bunları zaten biliyorum ama erkeklere özel bir diş macunu olduğunu da Migros' tan yaptığım alış veriş sonrası, kasa arkası indirimli ürünlerde satılan Signal White Now Man sayesinde öğrenmiş oldum.
Erkeklere özel neden bir diş macunu olur ki diye düşünürken sorumun cevabını ambalaj arkasında buldum. Açıklamada şöyle deniliyordu '' Erkeklerin dişlerinin kadınlara göre daha sarı olduğunu biliyor muydunuz? İşte bu yüzden sigara gibi dış etkenlerin yol açtığı lekeler dişlerin daha da sarı görünmesine sebep olur ''.
'' Erkekler için özel geliştirilen yeni White Now Man, içeriğindeki blue light teknolojisi sayesinde tek fırçalamada anında beyazlık sağlarken, diş üzerindeki sigara kaynaklı lekeleri de azaltır ''.

Nikotin ve kafein sever biri olarak dişlerimde lekelenme olmasa da daha beyaz dişlere sahip olmayı kim istemez ki? Bu yüzden de vaatlerinin ne kadar etkili olduğunu görmek için Signal White Now Man Diş Macunu' nu kendim kullanıp test ettim. 75 ml. ebatlı macunun keskin nane tadından ötürü inanılmaz bir ferahlatıcı etkisi var, bunu sevdim. Ama sağladığı beyazlatıcı etki ne yazık ki geçici ( ki zaten bu ambalaj üstünde belirtilmiş ). Macun fırçalama esnasında oldukça köpürüyor. Bir de fırçalama esnasında kıyafete sıçrarsa kıyafette lekelenmeye neden oluyor ( ki bu da ambalajda yazıyor ). Aldığım dönemde set şeklinde 2 diş macunu + 2 diş fırçası 9 TL. gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Bu fiyata en azından diş macununu denemiş oldum. Ferahlatıcı etkisi ve anlık daha doğal görünüm etkisi haricinde tekrar almasam da olur dediğim bir diş macunu oldu Signal White Now Man..

yeşimlehertelden