Nays Collection Makyaj Ve Cilt Temizleme Mendili

Blogger etkinliklerini ya da instagram paylaşımlarımızı takip edenler Nays Collection adına ve ürünlerine muhakkak denk gelmiştir diye düşünüyorum. Benim firma ile tanışmam yaklaşık 3 ay kadar önce sevgili Fatma' nın düzenlediği Sosyal Annem İle '' Bir Kadın Bin Hayat '' Kadınlar Günü Etkinliği vesilesiyle olmuştu.
Nays Collection firmasını henüz bilmeyenlere kısa bir bilgi; 15 yılı aşkın süredir sektörde olan, 2016 yılı başlarına kadar sektörün değişik alanlarında üretim yapan ve son 1 senedir kozmetik alanında faaliyet gösteren Nays Collection bir Türk firması. Marka bünyesinde; ıslak mendil, makyaj temizleme mendili, bambu oda kokuları, kadın & erkek trend muadil ürün parfümler, muadil koku esanslar ve yağlar bulunuyor.
Nays Collection Makeup Purifying Wipes / Makyaj Temizleme Mendili
Suya dayanıklı göz ve dudak makyajı için arındırıcı özelliği olan makyaj ve cilt temizleme mendilinin ambalajında; alkolsüz, hijyenik, mikrobiyolojik test edildiği açıklaması var.
Paket içinde 20 adet hafif ve hoş kokulu ıslak mendil bulunuyor. Marka yöneticisi İdris Yıldırımcı etkinliğimizde bu makyaj temizleme mendilleriyle ilgili ilginç bir bilgi paylaşmıştı onu da ek olarak yazayım hemen: Mendilde istenilen performansı yakalayabilmek için 10.000 demo çöpe atılmış. Bu da burada dursun bilgi olarak.
Nays Collection Makyaj Ve Cilt Temizleme Mendili' nin ambalaj kapağının sert olmasını beğendim, çünkü bazı kapaklar aç kapa yaparken yırtılabiliyor. Bunda ambalaj harici ayrı bir malzeme kullanılmış kapak tasarımı için. Islaklığı ne yaş ne kuru orta karar ve de losyonsuz. Mendilin düz dokusu için yumuşak diyemem ama sert te diyemem, bunun yanında yırtılmaya ve dağılmaya dayanıklı olduğu kesin.
Mendilin etkilerini görselde gördüğünüz;
Rival de Loop Young XXL Smokey Eyeshadow
Maybelline Big Shot Volum'Express Mascara
Pastel Day Long Kissproof Mat Likit Ruj
Maybelline Fit Me Matte & Poreless Powder
Maybelline İnstant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
üzerinde denedim..
Bu kadar yoğun makyaja tek mendil tabi ki yeterli olmadı. Tamamen temizleyip temizlemediğini görmek için 2. mendili de kullandım. 2. mendilde çok hafif bir kalıntı kaldığını fark ettim. Tabi hafif yapılan makyajlar için tek adet yeterli olacaktır muhakkak. Makyaj temizleme mendili; far, pudra, göz altı kapatıcısı temizliğinde oldukça etkili. Maskarada ( normal özellikli, suya dayanıklı özelliği yok yani ) ikinci mendile gerek olmazken, kissproof yani silinmez mat likit rujda ikinci mendile biraz gerek oldu. Bu da yaptığım o yoğun makyajın mendili çok kirletmesinden dolayı. Yoksa sadece mat likit ruj ya da maskara kullanılmış olsa tek mendilin temizlemede yeterli olacağını düşünüyorum. Benim cildim T bölgesi yağlı ve karma bir tip. O yüzden losyonlu ya da kremli mendiller cildime rahatsızlık veriyor, yağlı bir görünüme neden oluyor, yüz yıkama jelleriyle derinlemesine temizleme ihtiyacı hissediyorum. Nays' ın mendilinin losyonsuz olmasını beğendim o anlamda. Cildimde herhangi bir rahatsızlığa neden olmadı. Derinlemesine temizleme ve arındırma konusunda da ortalamanın üstünde başarılı bulduğum Nays Collection Makyaj Ve Cilt Temizleme Mendili bittiğinde yenisi alınacaklar listeme eklendi benim..

FACEBOOK , INSTAGRAM , TWİTTER hesaplarımı beğenip, takibe almayı unutmayın olur mu?