Dermokil El ve Vücut Kremi Aloe Vera Özü & Kil

Kozmetik el bakımı ürünleri yazılarımda, ellerim ve yüz bölgem arasındaki tezatlıktan bahsederim hep. Yağlı/karma yüz bölgemin tersine, ellerimde her mevsim kuruluk sorunu olur. Bu kuruluk kış mevsiminde daha yoğunken, yaz ve bahar aylarında nispeten daha az oluyor. Ben de o yüzden mevsime göre el bakım ürünleri kullanıyorum. Kış mevsiminde yoğun yapılı, diğer mevsimlerde ise ince yapılı el bakım ürünlerini tercih ediyorum. Hafif yapılı el bakım ürünlerinde, Dermokil'in el ve vücut kremleri genelde beklentimi karşılıyor.
Dermokil'in el ve vücut kreminin, ''Cildin nem ihtiyacını karşılayarak kuruma, yıpranma ve erken yaşlanmaya karşı koruma, cilde derinlemesine bakım yapma'' özellikleri bulunuyor. İhtiyaç duyulan her an kullanılabilen krem, cilt tarafından emilene kadar yuvarlak masaj hareketleri yapılarak uygulanıyor. 

Dermatolojik olarak test edilmiş 300 ml ebatlı kavanoz ambalajlı kremin, kullanmaya başladıktan sonra 12 ay kullanım ömrü bulunuyor. 
Kremin 19 kalemlik içerik listesinde, Aloe Vera Yaprak Özü, Shea Yağı (Karite Yağı) ve Kil haricinde doğal bileşen yok. Kalan kısım kimyasal bileşen karışımı olmasının yanında, bir de petrol türevi olan Likit Parafin barındırıyor. 
Kremi, 2023 senesi nisan ayı sonunda, A101 Mağazasından 23,95 TL'ye almıştım. Markanın kendi internet sitesinde satış fiyatı 121,90 TL (Yazıyı yayınladığım tarih itibari ile geçerli). Kremin Avokado Yağı içerikli olanını da kullanmıştım. Bunların haricinde 300 ml olarak Zeytinyağlı olanı da var. 

El ve vücut kremini sadece el, dirsek bölgelerimde kullandım. 300 ml ebat o kadar bereketli ki, kullan kullan bitmiyor neredeyse. Kremin içeriğinde parfüm olmasına rağmen parfüm kokusu yerine bitkisel, ferah bir koku hissediliyor. İnce yapılı krem hemen dağılıyor, dağılırken beyazlık yapmıyor ve cilt tarafından hızlı bir şekilde emiliyor. Emildikten sonra ciltte yağlı, yapış his bırakmıyor. Uygulandığında cildi yoğun nemlendiriyor ve yumuşatıyor. Gün içinde ellerim su ile fazla temas etmediğinde yeterli oluyor ancak su ile temasımın yoğun olduğu günlerde yineleme gerektiriyor. Kış mevsiminde benim için çok yeterli gelmediğinden yoğun yapılı başka bir el bakım ürünü kullanmıştım. Kış mevsimi harici beklentimi karşıladı diyebilirim. Tabi içerikte Likit Parafin olmasaydı veya daha az kimyasal olsaydı daha çok sevebilirdim.