Innova Paris Bambu Özlü Yüz Temizleme Jeli

Cilt bakımımın ilk aşaması olan yüz temizliğine ayrı bir önem veriyorum. Her sabah, hiç aksatmadan, cilt yapıma ve ihtiyacına uygun olan yüz temizleme ürünleriyle, rutin bir şekilde yüzümü temizleyerek güne başlıyorum. Kullandığım ürünler genelde kendi satın aldığım yüz temizleyiciler olsa da tanıtım amaçlı gelen ve cildime uygun gördüğüm bakım ürünlerini de uyguluyorum. Son olarak, yine tanıtım amaçlı gelen ürünlerden biri olan Innova Paris markasının Bambu Özlü Yüz Yıkama Jelini kullanıp bitirdim. 
Normal ve normalden yağlıya dönük ciltlerin temizliği için geliştirilen ve sabun içermeyen Bambu Özlü Yüz Yıkama Jelinin ''Cildin mineral dengesinin korunmasını sağlama, ciltte istenilen temizliği yaparken, cildi kurutmadan nem dengesini korumaya yardımcı olma'' özellikleri bulunuyor. 

Yüz yıkama jeli, yüz hafifçe ıslatıldıktan sonra parmak uçlarıyla yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketlerle sürülüp, su ile ciltten temizlenerek kullanılıyor. 
150 ml ebatlı tüp ambalajda bulunan temizleme jelinin, 15 kalemlik bir bileşen listesi var. Markanın internet sitesinde, ürünün Paraben, Boya ve Alkol içermediği bilgisi verilmiş. Bunların olmaması, temizleme jelinin temiz olduğu anlamına gelmiyor tabi ki. Paraben içermiyor fakat etkili bir köpürtücü olan Sodyum Laureth Sülfat yani SLES içeriyor. Alkol içermiyor fakat çözücü olan ve aromatik bir kokuya sahip Benzil Alkol içeriyor. İçerikte bitkisel bileşen olarak ise sadece Bambu Özü var. Kalan kısımda organik bileşikler de bulunuyor.
Yüz yıkama jelini yaklaşık 3 ay kadar kullandım. İçerikte bulunan fragrance yani kokudan dolayı biraz ferah ve temiz bir kokusu var. Jel, jölemsi yoğun yapısından dolayı yüze dağıtmada ve temizlemede biraz zorluk çıkarsa da cildi çok güzel temizliyor, yağdan arındırıyor, cildi kurutmuyor ve ciltte ferah, serin bir his bırakıyor. Sivilcelenmeye meyilli cildimde herhangi bir reaksiyona, ekstra sivilcelenmeye neden olmadı. Temizleme ve nemlendirme harici de farklı bir vaadi bulunmayan temizleme jelini, içeriğindeki SLES ve jölemsi yapısı harici beğendim ben. Markanın internet sitesinde, yazıyı yayınladığım tarih itibari ile geçerli satış fiyatı 99.90 TL. Innova' dan daha önce kil içerikli Derin Temizleyici  Yüz Maskesini kullanmıştım, o da vaatlerini yerine getiren bir bakım ürünü idi, aynı bu yüz temizleyici gibi. Bana göre vaatlerini yerine getiren bir marka Innova. Ve kullandığım ürünleri de beklentimi karşıladı hep.
 
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım