Innova Paris Derin Temizleyici Yüz Maskesi

Yüz bakımında en çok yaptığınız bakım uygulaması hangisi? Benim, yüz temizliğinden sonra en çok uyguladığım bakım, peeling ve bakım maskeleridir sanırım. Bu bakım maskelerinden, kağıt maskeleri ve kil maskeleri dönüşümlü olarak kullanıyorum. Kağıt maskelerin uygulama pratikliği hoşuma gitse de kil maskelerinin etkisini daha çok beğeniyorum. Innova markasının bir ürününü de ilk kez bu Derin Temizleyici Yüz Maskesi sayesinde kullanmış oldum. 
Office Kozmetik bünyesinde bir Türk markası olan Innova' nın, normal, yağlı, karma ve yorgun ciltler için formüle edilmiş olan ve arındırıcı kil içeren Derin Temizleyici Yüz Maskesi' nin, ''Cildi derinlemesine temizleme, cildi siyah noktalardan arındırarak yeniden oluşumunu önlemeye yardımcı olma, genişlemiş gözenekleri sıkıştırma, cilde daha aydınlık ve temiz bir görünüm vererek bakımını sağlama'' gibi özellikleri bulunuyor. 

Maske, temizlenmiş cilde yoğun bir şekilde, göz ve dudak çevresi açıkta bırakılarak yüz ve boyun bölgesine sürülüyor. 20 dakikalık bekleme süresi sonunda bol su ile yıkanarak temizleniyor.
Karton kutu içinde, 5 ml.lik tek kullanımlık paketler halinde 8 adet maske bulunuyor. Maskenin 23 kalemlik içerik listesinde; bitkisel bileşen olarak Beyaz Çiçekli At Kestanesi Özü ve Camphor (Kafur Ağacı olarak geçiyor ama ağacın yağı mı özü mü belirtilmemiş), Kaolin (granit kayaçlardan elde edilen bir kil türü) ve Bentonit (bir tür volkanik kil), Lesitin (hayvansal ve de bitkisel kaynaklardan elde edilebiliyormuş), Titanyum Dioksit (oksijenle tepkimeye girmiş titanyum elementi), Jelatin (hayvansal kaynaklı yapısal bir protein) haricinde kalan kısım ne yazık ki çeşitli kimyasal bileşenlerden oluşuyor. Kutu üzerindeki açıklamalarda belirtilmemiş fakat markanın internet sitesinde, ürünün Paraben, Boya ve Alkol içermediği bilgisi de var.
Maskenin kullanım sıklığı ile ilgili kutu üzerinde de internet sitesinde de bilgi verilmemiş. Elimde farklı kil maskeleri olduğu için bu maskeyi haftada 1 olacak şekilde uyguladım ben. Yani 8 adet tek kullanımlık maskeyi 2 ayda bitirmiş oldum. Maskelerin böyle tek kullanımlık paketler içinde olması, kullanım miktarını ayarlama anlamında güzel düşünülmüş. Yeri gelmişken, maskenin 60 ml.lik tüp ambalaj satışı da var. Bir üst fotoğrafta gördüğünüz miktar, bir paketin içinden çıkan ürün miktarını gösteriyor. Bu, tüm yüz ve boyun bölgesine yoğun bir uygulama için ideal bir miktar. (Ben temizliği zahmetli olduğu için çene bölgesi altına kadar sürüyorum fakat duş veya banyo öncesi boyun bölgesine de uygulama yapılabilir kolay temizlenmesi açısından). 

Maskeyi sürdüğünüzde ilk hissettiğiniz, cilde yakıcı olmayan mentol ferahlığı vermesi, cildi serinletmesi. Uygulama süresi sonunda kuruyan fakat dökülmeyen maskenin temizliği ise dediğim gibi biraz zahmetli. Fakat bu zahmete değiyor bence. Ciltteki yağlı görünümü yok ediyor, cildi temizliyor ve arındırıyor, cildi kurutmadan nemlendirerek yumuşatıyor. Siyah noktaları tamamen geçirmese de görünümünü azalttığını söyleyebilirim. Kaolin ve Bentonit cinsi killerin, içerdikleri zengin mineraller açısından cilde pek çok faydası olduğunu biliyorum. O yüzden bu maskenin bu iki tür kili de içermesini sevdim. Innova Paris Derin Temizleyici Yüz Maskesi bana marka tarafından gönderilmişti. Markanın internet sitesinde ürünün satış fiyatı 130 TL civarı. Maskeyi etkileri anlamında beğenmiş olsam da fiyat olarak iyi bir indirime denk gelirsem tekrar alabilirim diyebilirim ancak.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım