Docteur Blanc S.O.S Sulphur Cure Tırnak, El, Ayak Bakım Yağı

Yaz sıcaklarında el, ayak bakımı ile aranız nasıl? Terlik, sandalet, açık ayakkabı döneminde olduğumuz için ayaklarımın ve özellikle topuklarımın bakımlı görünmesine, el bakımından daha çok özen gösteriyorum ben bu mevsimde. Her ne kadar bu sıcaklarda ayaklara bakım kremi uygulamak biraz konforsuz olsa da herşey bakımlı ayaklar için sonuçta. Ayak bakımı yanında, el ve tırnak bakımına da önem veriyorum tabi ki. Bu 3 bölge için uygulanabilecek, deneyimlemem için firma tarafından gönderilen, Docteur Blanc S.O.S Sulphur Cure Tırnak, El, Ayak Bakım Yağından bahsedeyim biraz.
Bakım yağının, '' Elleri, tırnakları ve topukları besleme, nemlendirme ve korunmasını sağlama, tırnakların güçlendirilmesine ve kırılmadan sağlıklı uzamasına yardımcı olma, tırnak etlerini yumuşatma ve pürüzsüzleştirme, içindeki Mentol sayesinde kötü koku oluşumunu önleme'' özellikleri bulunuyor.

Bakım yağı, yeterli miktarda ellere ve tırnaklara sürülüp 5 dakika hafifçe masaj yaparak uygulanıyor. Ambalaj üstündeki kullanım talimatına ayakları yazmayı unutmuşlar, onu da ben ekleyeyim. Ayaklara da aynı şekilde masaj yaparak uygulanıyor. 

50 g ağırlığında, sert plastik kavanoz ambalajda bulunan bakım yağının 15 kalemlik içerik listesinde, ambalaj üstünde belirtilen Makademya Yağı, Susam Yağı, Jojoba Yağı, Buğday Tohumu Yağı, Kükürt, Mentol ve Kafur dışında, Aynısefa Çiçek Özü ve Zeytin Meyve Yağı var, bunlar bitkisel bileşen olarak yer alıyor tabi. Benim dikkatimi ise Petrolatum ve Paraffinum Liquidum adlı petrol türevi olan Likit Parafin çekti. İçeriğinde böyle güzel yağlar olan ürün keşke bu kimyasalları içermeseymiş.
İlk olarak, yağın kokusundan çok hoşlanmadığımı belirteyim. İçerikte mentol olunca daha nanemsi bir koku bekliyordum fakat bunun kokusu yağ ile araba lastiği karışımı bir koku gibi geldi bana (bu tamamen benim yorumlamam tabi). Ürünü ilk başlarda ellerimde de uyguluyordum ama bu koku yüzünden ellerime uygulamayı bıraktım birkaç denemeden sonra. Bakım yağını bu senenin mart ayı başında kullanmaya başlamıştım. Haftada 1 kullanım ile sadece ayaklarıma ve tırnaklarıma uyguladığım yağı 4 ay kadar kullanmış oldum. 

Ürünün formu ilk kullanmaya başladığımda daha katı idi (yukarıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere) fakat bu sıcaklarda yapısı biraz seyreldi, daha kremsi bir hale geldi. Yoğun yapılı olduğundan az miktar kullanım yeterli oldu. Ürün yoğun ve yağlı yapısından dolayı hızlı emilmedi, emilene kadar yağlı ve parlak bir görünüm verdi. Bunun yanında, tırnak dibi etlerini yumuşattı, görünümünü daha pürüzsüz hale getirdi. Ayaklarımda ise topuk bölgesindeki kuruluğu önleyip nemli bir görünüm verdi. İnce çatlakları doldurup görünümünü hafifletti. Tabi sadece bu bakım yağını sürüp mucizeler yaratmasını beklemedim. Tırnak etlerini düzenli aralıklarla almak, topukları ayak törpüsü ile törpülemek de önemli. Yalnız benim görüşüm, bu bakım yağı yazlık değil de kışlık bir ürün. Kışın bu tür bakım ürünlerini kullanmak daha zahmetsiz oluyor. En azından ayağa çorap giyip geceden uygulanabiliyor. Docteur Blanc S.O.S Sulphur Cure Tırnak, El, Ayak Bakım Yağının bir dezavantajı da kozmetik mağazalarında satışının olmaması. İnternet üzerinde şu an 2-3 tane e-ticaret alış veriş sitesinde gördüm satışını. Fiyatı 50-55 TL civarı. Ürünün kokusunu ve içeriğindeki likit parafini sevmemiş olsam da etkileri güzel oldu diyebilirim. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım