Sebamed Baby Sun Care SPF 50+ Çok Yönlü Koruyucu Güneş Losyonu

Yaz mevsiminde, deniz kenarındaki beldelere yaptığımız tatillerde, Egemen ve Derin için kullandığım güneş koruyucu ürünlere kendi kullandığımız koruyucu ürünlerden daha çok önem veriyorum. Çocuklarımın hassas ciltlerinin, güneşin altında kaldıkları sürede, güneşin zararlı ışınlarından korunması için de koruyuculuğu yüksek özellikli güneş bakım ürünleri alıyorum. Çocuklarım için tercih ettiğim markalar arasında ilk sırada, Almanya menşeli Sebamed markasının güneş koruyucu ürünleri geliyor.
SPF 50+ özellikli Çok Yönlü Koruyucu Güneş Losyonunun, '' Yüksek UVA/UVB filtre sistemi, E Vitamini ile birlikte, cildi güneşin zararlı ışınlarına karşı 3 etkili koruma sağlama, İnülin ve Lesitin ile yoğun nemlendirme, tahrişe karşı korumaya yardımcı olma, pH 5.5 değeri ile cildin doğal yapısını koruma '' özellikleri bulunuyor. Dermatolojik ve klinik olarak test edilmiş olan losyon, hassas ve güneşe duyarlı ciltler için uygun olup suya dayanıklı yapıda. 

150 ml ebatlı Güneş Losyonu, güneşe çıkmadan 20 dakika önce cilde eşit miktarda dağıtılarak ve nazik bir şekilde masaj yaparak uygulanıyor. Losyonu bol miktarda uygulamak gerekiyor çünkü az miktar kullanım ürünün koruma etkisini azaltıyor. Özellikle terledikten, yüzdükten veya havluyla kurulandıktan sonra, korumanın devam etmesi için uygulamanın tekrarlanması gerekiyor. 
Ürünün ambalajını incelerken, dikkatimi çeken bazı uyarıları da yazmak istedim. 
* 11.00-15.00 saatleri arasında güneşe çıkmaktan kaçınınız.
* Ürünü düzenli kullanma, etikette belirtilen güneş filtre korumasını arttırmaz.
* Yüksek güneş koruma faktörlü (SPF) koruyucular dahi, UV ışınlarına karşı tam koruma sağlamaz.
* Bebek ve çocuklar için SPF' si 25' den büyük güneş koruyucu ürünler kullanın.
Bu bilgilerin ambalajda verilmiş olması bilgilendirme açısından oldukça önemli bence.

Losyon aslında karton kutu içinde bulunuyor ama bu seneki yaz tatilinde kutuyu atınca fotoğrafını çekemedim. İçerik bilgisi de karton kutu üzerinde yazıyordu. Ben de markanın Almanya internet sitesindeki içerik bilgisini inceledim. İçerikte bitkisel bir öz, su veya yağ göremedim. İçerik çok temiz diyemem fakat internet üzerinden satış yapan popüler e-ticaret sitelerinde yazan bilgilere göre losyon, paraben, parafin, PEG bileşenleri ve PABA içermiyormuş.
Losyon, kıvamlı akışkan yapılı. Kolay sürülüyor, cilde iyice yedirilirse beyaz kalıntı bırakmıyor, uygulama sonrası yapışkan hisse neden olmuyor. İçerisinde bulunan parfüm sayesinde cilt üzerinde bebek kokusunu andıran bir koku bırakıyor. Cildi nemlendirerek yumuşak tutuyor ve cilt elastikiyetini koruyor. Cildin canlı görünmesini sağlıyor. Suya dayanıklı olması ve yağ içermemesi de artı bir özellik bana göre. Egemen ve Derin için koruyuculuğu 50 ve üstü güneş koruma faktörü olan güneş koruyucu ürünler aldığımdan, bu losyonun 50+ korumasını, UVA ve UVB filtresini yeterli gördüm. Tatil boyunca, gün içinde 2-3 kere yenileme yaptığımızdan, güneş sonrası yanma, kızarma, tahriş ve gerilme minimum seviyede kaldı bu sene. 

Sebamed Baby Sun Care SPF 50+ Çok Yönlü Koruyucu Güneş Losyonunun piyasa fiyatı e-ticaret siteleri ve kozmetik mağazalarında 145 TL ile 200 TL arası değişiyor. Fiyatı ortalama veya yüksek olabilir, tabi bu ekonomik duruma göre değişen bir kavram. Fakat ben çocuklarım için Sebamed kalitesine güveniyorum ve piyasa araştırması yapıp uygun veya indirimli olarak alabileceğim mağazalardan almaya çalışıyorum. Bu seneyi Sebamed korumasıyla sorunsuz geçirdiğimizden önümüzdeki yıl için de tercihim yine Sebamed olacak gibi görünüyor.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım