Wunder Care Cilt Yenileyici Kayısı Peeling

Cilt bakımında bakım rutinlerimden biri olan peeling uygulaması için ürünlerini kullandığım belli başlı birkaç marka haricinde bazen de yeni tanıştığım firmaların gönderdiği ürünleri deneyimlerim. Wunder Care markasının Cilt Yenileyici Kayısı Peeling' ini de tanıtım amaçlı gönderilen ürünleri vesilesi ile denemiş oldum.
2007 yılından bu yana medikal ve kozmetik sektöründe olan Atak Estetik Kozmetik ve Medikal Ürünleri markası Wunder Care bünyesinde; Leke Karşıtı Krem, Çatlak Kremi, Güneş Kremi, Bakım Yağları, Vücut Losyonu, Canlandırıcı Tonik, Yüz Temizleme Jeli, Peeling, Yüz Bakım Maskesi, Temizleme Sütü gibi cilt bakım ürünleri yer alıyor. 

Markanın, yeni jenerasyon bitkisel cilt bakım ürünü olarak lanse ettiği Cilt Yenileyici Kayısı Peelingi ile ilgili, '' İçerdiği Kayısı Çekirdeği Granülleri ve Laktik Asit ile cildi temizlemeye, ölü hücrelerden arındırmaya, cildi dengelemeye, nemlendirmeye ve makyaja hazırlamaya yardımcı olma; cildin sağlıklı görünüm kazanmasını ve bu görünümün düzenlenmesini destekleme '' özelliklerinden bahsedilmiş ambalaj üstündeki açıklamasında. 
200 ml ebatlı, pompa başlıklı ambalaja sahip peelingin kullanımı ile ilgili ne ambalaj üstünde ne de internet sitesinde herhangi bir kullanım önerisi yapılmamış. Benim kişisel kullanımım ise haftada 3 kez, akşam temizlenmiş cildime fındık tanesi büyüklüğünde ürünü dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulama ve durulama şeklinde oldu. 

Ürünün içeriğini incelediğimde, Kayısı Tohum Tozu, Kayısı Yaprak Özü, Kafein, Pantenol haricinde kalan kısmın başta SLS ( Sodyum Lauril Sülfat ) olmak üzere kimyasal bileşenlerden oluştuğunu görmek, yeni jenerasyon bitkisel cilt bakım ürünü olarak lanse edilen bu ürün için hayal kırıklığı yarattı bende.
Peeling ile ilgili olumsuz görüşlerime geçmeden önce beğendiğim özelliklerini yazayım ilk olarak. Peelingde hissedilen ve kayısı marmeladını anımsatan koku, sanırım şimdiye kadar kullandığım peeling ürünleri içinde en güzel kokanı idi. Hem uygulama esnasında hem de durulama sonrasında ciltte hissedilen bu kokuyu sevdim ben. Normal peelinglere göre daha akışkan ve jel yapılı olan ürünün içeriğindeki toz şeker tanesi büyüklüğündeki kahverengi peeling tanecikleri uygulama esnasında cildi çizmiyor, acıtmıyor. Jel yapılı olmasından dolayı da ciltten temizlenmesi kolay oluyor. Peeling uygulama sonrası cildi hem temizliyor hem de yumuşatıyor. Ürünün ilk çeyrekliğini sorunsuz bir şekilde kullandım. Ama...İlk çeyrekten sonra içindeki peeling granüllerinde azalma oldu. Yarıya geldiğimde neredeyse sadece jel şeklinde kullandım ürünü. Ve pompa başlığın pompalanmasında zorlama başladığı gibi her pompalamada ürün çıkışında da azalma oldu. Üründen bu şekilde bir performans göremeyince yarıdayken kullanmayı bıraktım. Bana tanıtım amaçlı gönderilen Wunder Care Cilt Yenileyici Kayısı Peeling' in, markanın kendi web sitesinde 200 TL satış fiyatı var. Şahsen, ürünle ilgili yaşadığım olumsuzluklardan, içeriğin hayal kırıklığı yaşatmasından ve de böyle bir ürün için koyulan satış fiyatından dolayı alıp da kullanmayacağım bir ürün olurdu kendisi.
 
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım