Camsil Beyaz Sirkeli Cam Temizleyici

Genel ev temizliğinde cam temizliği denince aklıma ilk gelen markadır Camsil. Sultanlar Holding bünyesinde 1945 yılında faaliyete başlayan ve Türkiye' nin ilk cam temizleyici markası olma özelliğini taşıyan Camsil' in Klasik Matik ürününü yıllardır kullanırım. Buna ek 2 senedir de Parlat Sirkeli adlı ürününü kullanıyordum. Son alışverişimde kullandığım bu çeşidi bulamayınca, onun yerine rafta gördüğüm Beyaz Sirkeli temizleyiciyi aldım.
Camsil' in iz bırakmayan formülüne ek olarak sirkenin parlatma ve hijyen gücünü de içinde barındıran Beyaz Sirkeli Temizleyici, iç ve dış camlar, kapı, pencere, vitrin, mutfak tezgâhı ve dolapları, banyo aynası, duşa kabin, fayans, porselen, seramik, cam yemek masası, buzdolabı, fırın ve mikrodalga fırın gibi ev aletlerinin cam yüzeylerinde, araba ayna ve camları gibi cam ve parlak yüzeylerde kullanılabiliyor. Temizleyici Plazma ve LCD ekran TV' lerde kullanıma uygun değil. 

Bileşiminde < %5 Noniyonik Aktif Madde, Sirke Asidi, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone ve Parfüm bulunan ürün Vegan olup Paraben, Fosfat, Klor içermiyor.
* Noniyonik Aktif Madde: Suda veya sulu bir çözeltide çözündüğünde yüzey gerilimini etkileyen kimyasal bileşik.
Temizleyicinin Sprey ve Köpük olmak üzere iki farklı kullanım şekli var. Spreyli kullanım daha geniş alanlara püskürtme yaparken; başlık ucundaki kapağın kapatılmasıyla uygulanan Köpüklü kullanımda ise ürün doğrudan kirli yüze etki ediyor.
Camsil' in bu ürününün ön ambalajında YENİ ibaresi var. Daha önceki alışverişlerimde ben de görmemiştim veya dikkatimi çekmemiş de olabilir bu çeşidi fakat ürün çok da yeni değil. Sosyal medya hesaplarındaki paylaşımlarda 2020 senesi eylül ayı sonlarına doğru ürünün tanıtımının yapıldığını gördüm. Daha önce kullandığım Parlat Sirkeli' nin yeniden formüle edilmiş hali gibi geldi bana Beyaz Sirkeli Temizleyici. Artısı Vegan olup Paraben, Fosfat, Klor içermemesi. Eksisi ise 500 ml.lik ufak ambalaj boyu. Bu gibi temizleyicileri benim gibi sürekli kullananlar için hemen bitecek bir boy gibi. Temizleyicinin 750 ml.lik boyu Parlat Sirkeli ürününde var alternatif olarak.

Temizleyiciyi, cam temizliğinde süngerli cam çekçeğiyle kullanıyorum. Cam temizliğinde temizleyici kadar kullanılan gereç de önemli. Gazete sayfaları ve pamuklu bezlerle yaptığım temizlikten daha etkili sonuçlar alıyorum bu çekçeklerle bu arada. Ve Camsil' in bu temizleyicisi de cam temizliğinde diğer çeşitlerine göre daha başarılı bence. Cam haricinde aynalar ve tv ünitesi dolap kapaklarına doğrudan püskürterek, cep telefonu, bilgisayar ekranı gibi yüzeylere ise nemli olacak şekilde pamuklu bir beze sıkıp kullanıyorum ürünü. Kullandığım bu yüzeylerde iz bırakmadan temizlemesi, hijyen sağlaması, ferah bir koku bırakması beğendiğim özelliklerinden oldu. İkamet ettiğim muhitteki yerel bir marketten aldığım Temizleyicinin fiyatı ortalama 9 TL civarı, tabi bu rakam marketine göre de değişiyor. Yenilenmiş formülünü ve etkili temizliğini sevdiğim Camsil Beyaz Sirkeli sürekli alınacaklar listeme eklendi bile benim.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım