Sosyopix ile Anılarınıza Dokunun

Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum, tatillerde, gezilerde ve hatta evde çekim işi benden soruluyor o yüzden. Aile üyeleri çok fotoğraf çektiğim için bazen tatlı tatlı söylense de yeri geldiğinde çekilen fotoğraflara bakmaktan da büyük keyif alıyorlar. Çektiğim fotoğraflar içinde bu 3 fotoğraf gibi öyle özel kareler oluyor ki, onları harici bellekte arşivde tutmak yerine Sosyopix' in birbirinden güzel çerçeveleriyle değerlendiriyorum ben de.
Anılarımıza dokunan Sosyopix' in, özel anlara ait fotoğrafları değerlendirme konusunda o kadar güzel ürün çeşitliliği var ki. Mini ve şerit halinde Fotoğraf Baskıları, cüzdan ve kılıf  Deri Ürünleri, duvar ve poster olarak Takvimler, yılbaşı ve anneler günü gibi özel günler için Hediye Kutuları, kitap formatında Albümler, çeşitli ebatlarda Kanvas Tablolar, değişik geometrik şekillerde Magnetler ve daha neler neler..
Bu kadar seçenek arasından karar vermek gerçekten zor olsa da ben en çok bu 3' lü Yapışan Kare Çerçeve' leri sevdim. 20x20 cm ölçülerindeki Çerçeveler hem kendinden yapışkanlı hem de duvara monte etmek isteyenler için askı deliğine sahip. Yapışkan bantlar birkaç kez kullanmak için tasarlanmış, yani yapıştırıp çıkardıktan sonra farklı yerlere de yapıştırabiliyorsunuz ve de çıkardıktan sonra duvarda iz de bırakmıyorlar. Çerçeveler ayrıca duvara zarar vermemek için ekstra hafif olarak tasarlanmış. Çerçevelerin siyah ve beyaz dış kenarlıklı olmak üzere 2 farklı renk seçeneği var. 
Uzun zamandır aklımda olan ama nasıl değerlendireceğimi bilemediğim bu 3 fotoğrafta, oğlum Egemen' in ve kızım Derin' in doğduğu günleri gösteren takvim yapraklarını farklı bir siteden temin etmiştim. İkisinin olduğu fotoğrafta ise oğlum 3 yaşını biraz geçmişti, kızım ise 1 aylıktı. Bu fotoğrafı oğlumun kardeşini kucağına ilk kez aldığı gün çekmiştim. Benim için çok özel ve anlamlı bu 3 fotoğrafı sonunda Sosyopix ile ölümsüzleştirmiş oldum. Siz de hem kendinizin hem de sevdiklerinizin anılarında özel bir iz bırakmak isterseniz siteye bir göz atın derim..

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım