Domestos Pratik Yüzey Spreyi

2020 senesi mart ayında hayatımıza giren Koronavirüs nedeniyle alışkanlıklarımız da tamamen değişti. Artık kişisel temizliğimize daha çok dikkat eder olduk. Bir de bunun yanında bulunduğumuz mekanları temiz ve hijyenik tutmak için çalışıp duruyoruz. Günlük ev temizliğini zaten düzenli olarak yapıyorum ama bunun yanında bir de sürekli temas halinde olduğumuz yüzeyler için Domestos Pratik Yüzey Spreyi kullanıyorum. 
Domestos Pratik Yüzey Spreyi, 80 derece alkol içeriği ile evde, iş yerinde ve birçok yaşam alanında kullanıldığı alanlarda hijyen sağlamak için tasarlanmış bir ürün. Çamaşır suyu içermeyen Sprey, alkol bazlı formülü sayesinde kapı kolu, ışık düğmesi, masa, sandalye, banyo ve mutfak yüzeyleri, kumanda, kargo, çöp kutusu, anahtarlık, tuvalet, alışveriş arabası gibi sık temas edilen yüzeylerde maksimum hijyen ve temizlik sağlıyor. 
Ovalama, durulama gerektirmeyen, kullanım sonrasında yapışkanlık hissi ve iz bırakmayan, doğrudan istenen yüzeye uygulanabilen Sprey' in kullanımı da oldukça pratik. Kullanımdan önce iyice çalkalanan Sprey kutusu dik bir şekilde uygulanacak yüzeye 20 cm uzaktan, kullanım başına 5 saniye basılı tutularak püskürtülüyor, yüzeyin 15 dakika kuruması bekleniyor ve yüzey kuru biz bez ile siliniyor. 

Spreyin; boyalı yüzeyler, cilalanmış veya doğal ahşap, eloksallı alüminyum, deri, kumaş, ipek, akrilik plastik, kauçuk, televizyon, bilgisayar ekranı gibi yüzeylerde kullanılmadığı ve araç içi kullanıma da uygun olmadığı belirtilmiş.
Yüzey Spreyi' ni aslında firmalardan gelen kargoları açmadan önce hijyenik hale getirmek için almıştım. Fakat o kadar pratik kullanımlı bir ürün ki ev içinde kapı kolu, ışık düğmesi, kumanda, anahtar gibi sık temas ettiğimiz yüzeylerin hijyeni için de kullanmaya başladım. Sprey 80 derece alkol içeriği ile hem etkili bir hijyen sağlarken hem de kullanıldığı alanlarda ferah ve temiz bir koku bırakıyor. Spreyin 100, 200 ve 400 ml olmak üzere 3 farklı boyu var. Benim aldığım 200 ml olan. 100 ml olan daha ufak boy olduğu için dışarıda kullanıma ve çantada taşımaya daha uygun. Spreyin boyuna göre fiyatı değişiyor. 200 ml.lik bu boyu BİM Mağazası' ndan 12.90 TL' ye almıştım. Böyle uygun fiyata bulursam birkaç tane daha almayı düşünüyorum. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım