Cire Aseptine Anti-Aging Sıkılaştırıcı Kolajen Maske Kiti

Gıdadan kozmetiğe birçok ürün içeriğinde yer alan kolajeni ben de hem takviye edici gıdalarla alıyorum hem de cilt bakım ürünlerinde sıklıkla kullanıyorum. Cilt bakımında genellikle kolajen içerikli kremlere yönelmiş olsam da denk geldiğinde böyle bakım maskesi de alıyorum. Cire Aseptine markasından şimdiye kadar hep el kremi kullanmıştım, sanırım ilk kez cilt bakım ürününü kullanıyorum Anti-Aging Sıkılaştırıcı Kolajen Maske Kiti ile.
Cire Aseptine Sıkılaştırıcı Kolajen Maske, yaşlanma belirtilerinin görünüşünü etkili bir şekilde azaltmaya yardımcı oluyor. Düzenli kullanımda gözle görülür etki sağlarken, günlük kullanımda anında cilde bakım yapıyor, cildin tazelenmesini, parlak, canlı ve genç görünümünü, ince çizgi ve kırışıklıkların görünüşünde gözle görülür azalmayı destekliyor. Cildi nemlendiriyor, sıkılaştırıyor, tazeliyor ve cildin elastikiyetinin artmasına yardımcı oluyor.

Maske Kiti adından da anlaşılacağı üzere 3 aşamalı bir uygulamadan oluşuyor. 
1. Aşama: Maske Öncesi Etkin Bakım Kremi
Maske uygulaması öncesinde cilde ön hazırlık olarak uygulanıyor ve derinlemesine bakım yapıyor. Bakım Kremi temizlenmiş yüze, göz ve dudak çevresi harici sürülüp 2-3 dakika bekletiliyor. 

Kremin içeriğinde Papatya Çiçeği Özü, Ak Zambak Çiçek Özü, Kara Mürver Çiçek Özü, Alp Yıldızı Özü, Müge Özü, Yasemin Çiçeği Özü, Orkide Özü, Moringa Tohum Özü, Chia Tohum Özü gibi bitkisel özler haricinde kimyasal bileşenler de yer alıyor. 
2. Aşama: Kolajen Kağıt Maske
Maske, yorulmuş ve yıpranmış cildi yatıştırıyor, besliyor ve canlandırıyor, cildin kaybettiği nemi geri kazandırıyor, cilde bakım yapıyor. Paketten çıkarılan Maske yüze yerleştiriliyor ve hava boşluğu kalmaması için parmak uçları ile pürüzsüz hale getiriliyor. 20-30 dakikalık bekleme süresi sonunda maske çıkarılıyor ve yüz yıkanmadan cilt üzerinde kalan öz hafifçe masaj yaparak cilde yediriliyor.

Maskenin içeriğinde Hidrolize Kolajen haricinde Salatalık Meyve Özü, Aloe Vera Yaprak Özü, Alman Papatyası Çiçek Özü, Misk Otu Özü, Papatya Çiçeği Özü, Ak Zambak Çiçek Özü, Kara Mürver Çiçek Özü, Alp Yıldızı Özü, Müge Özü, Yasemin Çiçeği Özü, Kastor Yağı ve kimyasal bileşenler bulunuyor. 
3. Aşama: Maske Sonrası Gece Kremi
Gece Kremi, yapılan maske uygulamasının etkisini artırarak gece boyunca cildin rahatlamasını ve daha canlı bir görünüme kavuşmasını sağlıyor. Krem, göz ve dudak çevresi hariç olacak şekilde sürülüyor.

Kremin içeriğinde Zeytin Meyvesi Yağı, 3 çeşit Su Yosunu Özü, Çin Yüksükotu Kök Özü, Kore Ginsengi Kök Özü, Poria Mantarı Özü, Bal Özü ve kimyasal bileşenler var.
Yukarıda avuç içimde görülen krem Gece Kremi. Maske Öncesi Bakım Kreminin fotoğrafını çekmeyi unuttum daha doğrusu yüzüme uyguladıktan sonra aklıma geldi ama iş işten geçmişti tabi. Bakım Kremi ince ve hafif yapılı, Gece Kremi ise daha yoğun ve losyon kıvamında. İlk olarak temizlenmiş cildime Bakım Kremini sürdüm. Sonra 2. aşama olan Kağıt Maskeyi uyguladım. Kağıt Maske paketten oldukça ıslak çıkıyor. Hatta maskeyi çıkardıktan sonra bile paketin içinde 1 çay kaşığına yakın sıvı kalıyor. Oldukça sıvı emmesine rağmen maskenin katlarını açmada pek zorluk yaşamadım. Ebat olarak yüzüme tam oturdu hatta biraz çene altını da kapladı diyebilirim. Maske yüze yerleştirildiği anda ferahlatıcı ve serinletici etkisini hissettiriyor. Maskede yer yer oluşan hava boşluklarını elle müdahale ile düzeltmek gerekiyor. Buna rağmen çene ve yanak kısımlarından kalkma yapıyor arada, onu da elle düzeltmek gerekiyor tabi. Bekleme süresi sonunda maskeyi çıkardığımda cildim neme doymuş ve yumuşacık olmuştu. Paket içinde kalan sıvıyı da boyun bölgesi dahil olmak üzere masaj yaparak yüzüme uyguladım ben. Son olarak da Gece Kremini sürdüm. Tabi uygulamayı gece yatmadan önce yaptığım için tüm aşamaları bir arada tamamlamış oldum. 

Tek kullanımlık olan maskenin günlük kullanım için yazılan vaatlerinden, bakım yapma, cildi tazeleme, canlı gösterme, nemlendirme özelliklerini yerine getirdiğini gözlemledim. Diğer etkilerini görmek için düzenli aralıklarla uzun süreli kullanım gerekiyor. Cire Aseptine 3 Aşamalı Kolajen Maske kozmetik mağazalarında ve internet alışveriş sitelerinde 10-20 TL arası değişen fiyat ile satılıyor. İlgilenenler için 3 aşamalı bu maskelerin Salyangoz, Aloe Vera, Hyaluron, Peeling Etkili olanları da var. İndirimli bulursam maskenin bu çeşitlerini de alacağım sanırım.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım