File Marketleri Actisoft Marka Genel Temizlik Ürünleri

2020 senesi mart ayı itibari ile tanıştığımız pandemi nedeniyle temizlikle yatıp temizlikle kalkıyoruz artık. Bu dönem içinde kişisel temizliğimizin yanında ev temizliğine de ayrı bir özen gösterir oldum. Evde sürekli bir tüketim söz konusu olunca ve de klasik bildik pahalı markalara bütçe de bazen yetişmeyince market markalarının ekonomik ürünlerine daha çok şans vermeye başladım ben de. Bildiğimiz çok şubeli zincir marketlerin haricinde son dönem favori adresim File Marketleri oldu benim. 

BİM' in 2015 yılında müşterilerinin hizmetine sunduğu yeni ve farklı bir satış modeli olan File Marketleri' nin kendi bünyesinde Harras ( gıda markası ), Daycare ( kişisel bakım markası ) ve Actisoft ( genel temizlik, kağıt ve tamamlayıcı ürünler markası ) olmak üzere 3 farklı marka yer alıyor. 

File Marketleri' nin Actisoft markalı ürün çeşitliliği oldukça zengin. Burada hepsini yazmam mümkün değil tabi ama mart ayı alışverişine yönelik kullandığım ürünlerden birkaçını sizinle paylaşmak istedim. 

Actisoft Ekstra Yoğun Çamaşır Suyu Kar Beyazlığı
Ekstra yoğun formüllü Çamaşır Suyu, mutfak & banyo lavaboları, klozet, ıslak zemin, beyaz çamaşır temizliği gibi yüzeylerde lekeleri çıkarma, hijyen sağlama, ekstra beyazlık verme ve kötü kokuları yok etme anlamında oldukça başarılı. Bunların haricinde çay, kahve içilen kupalarda oluşan lekeler için de bir iki damla çamaşır suyunu sulandırıp bir süre bekleterek kullandım ve bol su ile durulayıp üstüne bir de bulaşık makinesinde yıkadım, lekelerden eser kalmadı. 

Actisoft Amonyaklı Sıvı Krem Temizleyici
Özel olarak hazırlanmış Sıvı Krem Temizleyiciyi farklı yüzeylerde kullanıyorum ben. Temizleyici, lavabonun ve duşakabin teknesinin içini kir, kireç, sabun artığından etkili bir şekilde arındırıyor. Çelik tencerelerin içindeki yanmış yemek artıklarını, bulaşık makinesinde yıkamadan dolayı oluşan beyazlaşmayı; pişirme sonrası altta oluşan kararmaları etkili bir şekilde gideriyor ve çelik tencereleri neredeyse ilk günkü kadar parlatıyor. Beyaz eşya ve duvarlarda oluşan ufak çizikleri hassas bir uygulamayla gideriyor.

Actisoft Yağ Çözücü
Uygulama alanı mutfak ocağı, aspiratör başlığı, ızgara, fırın, lavabo, buzdolabı, seramik ve fayans kaplı mutfak yüzeyleri, mutfak aletleri, araba ve bisiklet gibi oldukça geniş olan Yağ Çözücü, yanmış, kurumuş, inatçı yağ lekelerini çıkarmada oldukça etkili. Ocak başı çevresinde denediğim ürünün, sıktıktan birkaç saniye sonra yağları çözdüğünü görünce şaşırdım. Temizleme sonrasında ocak çevresi üstünde daha önceden oluşup kurumuş yağ kalıntılarının da büyük bir kısmının temizlendiğini görünce daha çok şaşırdım. Açıkçası bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Aspiratör filtresinde ürünü sıkıp beklettim, bir süre sonra filtredeki yağların akmaya başladığını gördüm. Filtreyi yıkadığımda yağ tabakasının büyük kısmı yok olmuştu ve filtre neredeyse ilk kullanıma yakın temizlenmişti. Ayrıca bazı yağ çözücüler kadar çok ağır ve yakıcı bir kokusunun olmadığını da belirteyim.

Actisoft Cam Temizleyici
Cam Temizleyicinin cam, pencere, avize, ayna, porselen, fayans, seramik, tv ekranı, elektrikli ev aletleri gibi oldukça fazla uygulama alanı var. Temizleyiciyi cam, ayna, tv, tv ünitesi dolap kapakları gibi yüzeylerde uyguladığım ve performansından memnun kaldım. 

Actisoft Sirkeli Genel Temizleyici
Lavabo, duş, banyo küvetleri, evye, seramik, fayans ve armatür gibi yüzeylerdeki su lekelerini, kireci, yağı ve sabun artıklarını temizlemede etkili olan Sirkeli Genel Temizleyiciyi mutfak, banyo, duş armatürlerinde, mutfak evyesinde ve krom tuvalet kağıtlığı kapağında kullandım. Kullandığım tüm yüzeylerde su lekelerini zahmetsiz bir şekilde ovmadan giderdi, eskiden oluşan yoğun kireç lekelerini tamamen gidermese de görünümünü hafifletti. Bu yüzeylere harika bir parlaklık verdi. Kapağı açtığımda hissettiğim o yoğun sirke-limon karışımı koku yüzeyleri yıkadıktan sonra ferah temiz bir koku olarak kendini hissettirdi.

Actisoft Sıvı Beyaz Sabun
Hassas çamaşır yıkamada, halı / koltuk / tül / perde temizliğinde ve genel temizlikte kullanılan Sıvı Beyaz Sabunu koltuk ve yüzey temizliğinde kullandım. Açık duman rengi koltuk takımımızda günlük kullanımdan kaynaklanan kirlenme ve yer yer gıda lekeleri mevcuttu. Açıkçası lekeler üstünde pek etkili olacağını düşünmüyordum. Leke olan yerlere bölgesel olarak damlattığım Sıvı Sabunu kısa süre beklettim ve Çok Amaçlı Sünger ile biraz üstünde ovarak temizledim. Çok eski ve yerleşmiş lekelerin görünümünü hafifletti. Yeni oluşmuş ve daha hafif lekeleri ise tamamen geçirdi. Hatta bu yazıyı hazırlarken elimdeki mavi tükenmez kalemle koltuğu çizdim ve anında müdahale ederek kalem lekesini de çıkardım. Ayrıca kirleri de başarılı bir şekilde temizledi. Koltukların yüzü parladı neredeyse. Kullandığım sünger, kiri güzel çekti bu arada. Sıvı sabunu bir de yüzey temizliğinde temizlik kovasına sulandırarak kullandım. Laminant parkeler ve ıslak yüzeylerde hem güzel temizlik yapıyor hem de o kadar harika kokuyor ki, o koku tüm evi sarıyor neredeyse.

Actisoft Beyazlar İçin Sıvı Çamaşır Deterjanı
Sıvı Çamaşır Deterjan, beyaz çamaşırlarda yıpranmış dokuları onararak grileşen beyazları optik beyazlatıcı formülü ile beyazlatıyor ve beyazlığın korunmasına yardımcı oluyor. Öncelikle ambalaj kapağını açtığımda hissettiğim yumuşacık, tatlı parfüm kokusunu çok sevdiğimi yazayım. Deterjanı, bornoz, nevresim, mutfak ve banyo havlularının temizliğinde kullandım. Lekesiz ve normal kirli çamaşırlara 2 ölçek kullanmak yeterli oldu. Kullandığım klasik toz çamaşır deterjanlarına eş değer bir temizlik yapıyor diyebilirim.

Actisoft Konsantre Yumuşatıcı Yasemin
Formülündeki sihirli parfüm kürecikleri sayesinde çamaşırları yumuşatan ve çamaşırların mis gibi kokmasını sağlayan Yasemin kokulu Yumuşatıcı, konsantre bir ürün olduğu için 60 yıkamaya kadar kullanılabiliyor. 4-5 kilo kapasiteli makineler için 1-1,5 kapak; 6-8 kilo kapasiteli makineler için 2 kapak ölçü olarak verilmiş. 7 kilo kapasiteli çamaşır makinemiz için ilk başta 2 ölçek yumuşatıcı kullandım. Yıkama bittikten sonra makineden çıkan çamaşırların kokusuna bayıldım. Gerçekten tüm çamaşırların dokusuna işlemişti. Çamaşır kurutma makinesinde kuruttuğum çamaşırların kokusu, kurutma işlemi esnasında neredeyse evin her odasında hissedildi. Yumuşatma anlamında çamaşırlara orta dereceli bir yumuşaklık katan Yumuşatıcıyı yoğun kokusundan dolayı sonraki kullanımlarda yarım ölçek kullandım ve o bile yeterli oldu diyebilirim. 

Bu görsellerde gördüğünüz ürünler haricinde kadraja sığmayan Mikrofiber Cam Bezi, Çok Amaçlı Sünger, Büzgülü Büyük Boy Çöp Torbası da kullandığım Actisoft markalı diğer ürünler oldu. Actisoft' un ürün yelpazesi bu kadar değil tabi ki de. Kağıt havludan, çöp torbasına, yağlı kağıttan, oda kokusuna, yüzey temizleyiciden bulaşık makinesi tabletine kadar yani kısacası genel temizlik, kağıt ve tamamlayıcı ürünler kategorisinde ihtiyacımız olan her ürün Actisoft markada mevcut. 

Türkiye genelinde birçok ilde şubesi olan File Marketleri' nin size en yakın şubesini File Marketleri sayfasından öğrendikten sonra Actisoft marka ürünleri de alışveriş sepetinize eklemeyi unutmayın derim.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım