Farmasi Dr. C. Tuna Aloe Maske

Yüz temizliği, peeling uygulamaları gibi cildimin yapısına ve ihtiyacına uygun olan bakım maskelerini de düzenli kullanıyorum. Genelde kozmetik mağazalarında satılan ürünleri alırım fakat bu sefer temsilcilikler vasıtasıyla kullanıcılarına ulaşan, bana da katıldığım bir etkinlikte hediye edilen ürünlerden biri olan Farmasi Dr. C. Tuna markasından Aloe Maske' sini kullandım.
Uluslararası Aloe Bilim Konseyi tarafından sertifikalı ve *Ecocert onaylı %62 oranında Aloe Vera Suyu içeren Aloe Maske' nin '' Zeytinyağı ile zenginleştirilmiş formülü ile cildi yoğun bir şekilde nemlendirme, gün boyunca cildi yumuşatma ve rahatlatma '' özellikleri bulunuyor.
*Ecocert: Fransa' da kurulan organik sertifikasyon kuruluşu.
50 ml ebatlı tüp ambalaja sahip ve tüm cilt tipleri için ideal olan maske, temiz yüz ve boyun bölgesine ( göz ve dudak çevresi hariç ) masaj yaparak uygulanıyor. 15 dakika bekleme süresinin sonunda da ılık su ile durulanıyor. Maskenin haftada 1-2 kez kullanılması tavsiye ediliyor.
Maskenin içeriğinde; Aloe Vera Yaprak Suyu ve Zeytinyağı gibi organik içeriklerin yanı sıra Gliserin, Karite Yağı, Balmumu, Ksantan Sakızı, Setearil Alkol ve Myristyl Myristate gibi bileşenler de bulunuyor. Burada belirtmek istediğim bir şey var; Maske Ecocert sertifikalı yani organik sertifikalı. Fakat yukarıda yazdığım içeriklerin haricinde kalan kısım için araştırma yaptığımda kimyasal bileşen sınıfından içerikler de olduğunu gördüm ben. Bundan anladığım evet organik içerikli ürünler de var ama bu tamamen organik bir ürün olduğu anlamına gelmiyor. 

Maskeyi yaklaşık olarak 2,5 ay kadar kullandım ve haftada 2 gün olacak şekilde uyguladım. Maskenin ferah ve bitkisel hafif bir kokusu var. Maske kremsi yapısı sayesinde çok kolay uygulanıyor ve sürüldüğü anda cilde ferahlık verip, cildi serinletiyor. Yıkama sonrasında da cildi nemlendirip yumuşacık yapıyor. Yani açıklamalarında bahsedilen tüm vaatlerini yerine getiriyor. Online alışveriş sitelerinde 25-35 TL arası satış fiyatı olan Farmasi Dr. C. Tuna Aloe Maske' yi kuru ve neme ihtiyacı olan ciltlerin beğenerek kullanacağını düşünüyorum.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım