Bionnex Organica Saç Dökülmesi Karşıtı Şampuan

Uzun zamandır hormonal kaynaklı saç dökülmesi sorunu yaşıyorum, bunun için tahlil yaptırıp ilaç tedavisi gördüm ve belki bir etkisi olur ümidiyle dışarıdan da destek amaçlı dökülme karşıtı saç bakım ürünleri kullanıyorum. Bunun için bu sefer de Bionnex markasının Organica Saç Dökülmesi Karşıtı Şampuanı' nı kullandım.
Saç dökülmesi karşıtı özel geliştirilen Organica Saç Dökülmesi Karşıtı Şampuan' ın; '' İçeriğinde bitki özleri, vitaminler ve mineraller bulunan VITIS COMPLEX CX 25 sayesinde, saç dökülmesini önlemeye yardımcı olma; bitki özlerinin değerli bileşenleri ile saç foliküllerini besleyerek canlanmasına, saçların daha canlı görünmesine ve sağlıklı uzamasına yardımcı olma'' özellikleri bulunuyor. 
Şampuan, ıslak saç ve saç köklerine 1 dakika boyunca parmak uçlarıyla nazikçe masaj yaparak uygulanıyor ve durulanıyor. Günlük kullanıma uygun olan 300 ml ebatlı şampuan Paraben, SLS, SLES içermiyor. Klinik ve dermatolojik olarak test edilmiş ürün hayvanlar üstünde denenmiyor. Kuru ve yıpranmış saçlara yönelik olan bu şampuanın normal, yağlı ve kepek karşıtı için olan çeşitleri de var.
Şampuanın içeriğinde; Adaçayı Yaprak Özü, Sinameki Yaprak Özü, Cüce Isırgan Otu Yaprak Özü, Isırgan Otu Yaprak Özü, Çay Yaprak Özü, Karabiber Meyve Özü, Yerli Asma Hücre Özü, Mersin Yağı ( Mersingiller familyasından bir bitki ), Yabani Havuç Kök Özü gibi özler ve Provitamin B5, Sitrik Asit haricinde kalan kısmı, isimleri kimyasal bileşenler sınıfında geçen bileşenlerden oluşuyor. ( Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Trimethylolpropane Trioleate, Peg-12 Dimethicone, Polyquaternium-10, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal )

Şampuan her ne kadar bitki özleri yönünden zengin olsa da kimyasal bileşenler de içeriyor. Bu bileşenler kimine göre zararsız sınıfında kimine göre de uzak durulması gerekenler sınıfında. Yani kafa karıştırıcı bir durum. 
İçeriği geçecek olursak, karamel rengi şampuanın bitkisel ağırlıklı, tatlı ve hoş bir kokusu var. Ortalama şampuanlara göre daha yoğun kıvamlı olan şampuan aşırı köpürmüyor. Fakat tek şampuanlamada saçı yeterince iyi temizleyip arındıracak kadar iyi köpürmesi. Şampuan, saçı ne sertleştiriyor ne de yumuşacık yapıyor. Benim saçlarım yıkama sonrası zor tarandığı için saç kremi de kullandım hep. Şampuanın saç kurulama sonrası saçıma verdiği hacmi ve kokusunu beğendim. Ama hepsi bu kadar. Bu arada bu şampuandan 2 şişe kullandım. Yani yorumlarım da 2 şişe kullanım sonucu etkilerine dayalı. Özelliklerde bahsedilen saç dökülmesini önleme, saçları canlı gösterme ve sağlıklı uzatma etkilerini göremedim. Zaten hormonal dökülmeye, dıştan kullanılan şampuanların çok etki edeceğini de düşünmediğimden öyle büyük beklentiler içinde kullanmıyorum. Bir de şampuanda bahsedilen dökülmenin ne tür bir dökülme olduğunu da bilmek gerekir aslında. Yani kırılarak dökülme mi, strese dayalı dökülme mi, deri hastalıklarına bağlı dökülme mi? Genel olarak bakacak olursak içerikteki kafa karışıklığı harici, her ne kadar vaatlerini gözlemleyemediysem de şampuanı beğendim, saçımı beslediğini düşünüyorum. Bionnex Organica Saç Dökülmesi Karşıtı Şampuan' ın markanın kendi internet sitesinde satışı mevcut, fiyatı 69 TL ( indirimli 48 TL ). Şampuan ayrıca online alışveriş sitelerinde de satılıyor. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım