Aqua Di Polo 1987 Deep Clean Yüz Temizleme Köpüğü

Yüz temizliğinde genel olarak jel yapılı temizleyicileri kullansam da köpük yapılı temizleyicileri kullanım pratikliğinden dolayı daha çok seviyorum aslında. Tabi cilt tipime ve ihtiyacıma uygun, doğru ürünse. Ürünlerini ilk kez kullandığım Aqua Di Polo 1987 Deep Clean Yüz Temizleme Köpüğü, benim için doğru ürün olabildi mi peki? 
Ürünün ambalajında ön yüzde yer alan İngilizce yazılmış, '' Ferahlatıcı yüz yıkama köpüğü, taze bir cilt hissi için cildi canlandırır, nazikçe temizler ve arındırır. '' haricinde bir açıklama bulunmuyor. Markanın kendi web sayfasında ürün var fakat açıklaması yok. 

Çeşitli online alışveriş sitelerinde ise özelliklerinden şöyle bahsedilmiş, '' Cildinizde olan makyaj kalıntılarını ve yağı derinlemesine temizler. Cildinizin nem bariyerini korur. Gözeneklerinizi temizleyerek cildinizin nefes almasını sağlar. Yüzünüzün daha aydınlık ve parlak görünmesini destekler. Sivilce oluşumunun engellenmesine destek olur. Temizlik esnasında ovalamaya gerek kalmaz. ''
Tüm cilt tiplerine uygun olan 200 ml ebatlı pompalı başlığa sahip Temizleme Köpüğü, ıslak yüz ve boyun bölgesine hafifçe masaj yaparak uygulanıyor ve su ile durulanıyor.

Ürün renklendirici, paraben ve silikon içermiyor ancak içerikte bulunan Saf Su haricinde kalan kısım ise kimyasal bileşenler olarak adlandırılan sınıfta yer alıyor. Yani paraben ve silikon olmaması ürünü masum göstermiyor. ( Sodium Lauryl Sulfate ( SLS ), Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl/Myristoyl Methyl Glukamide, Sodium PCA, Sodium Citrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum )
Yüz temizleme köpüğünün pompalı başlığı sayesinde kullanımı çok pratik. 2-3 pompalamada avuca gelen miktar tüm yüz bölgesinin temizliğinde yeterli geliyor. Taze ve ferah bir kokusu olan köpüğü karma/yağlı cildimi yağdan arındırmada, ferahlatmada başarılı buldum. Yıkama sonrası ciltteki yağlı görünümü gideriyor, biraz da cildi kurutuyor. Ürün tüm cilt tiplerinin kullanımına uygundur denilmiş ama benim şahsi fikrim kuru ciltler için çok ideal bir ürün olmadığı yönünde. 

Ürün köpük formundan dolayı bereketli ve uzun süreli kullanılabilecek bir ürün diyebilirim ama ben sadece 2 ay kadar kullandım. Kullanmaya başladıktan bir süre sonra sivilcelerimde bir artış gözlemlediğim için kullanmayı bıraktım. O dönem cildimde hormonal bir artış mı oldu diye düşündüm ama kozmetik sitelerinde ürün ile ilgili benzer yorumları okuyunca bana özel bir durum olmadığını anladım.  

Aqua Di Polo 1987 Deep Clean Yüz Temizleme Köpüğü' nü Denebunu sitesinden 2020 senesi Eylül ayında almıştım. İçinde 5 adet farklı ürün olan ve Exclusive Eylül-Aqua Di Polo Kutusu olarak satılan kutunun satış fiyatı 50 TL idi. Ürünün tek başına satış fiyatı 199 TL markanın web sitesinde ( indirimli 69 TL ).

Yüz Temizleme Köpüğü' nü kullanırken seveceğimi düşünmüştüm ama sivilcelerimdeki artış ve kimyasal içeriği yüzünden ilk defa bir ürünü yarıda bırakıp çöpe atıyorum. Tekrar almayacağım Aqua Di Polo Yüz Temizleme Köpüğü' ne tek başına o fiyatı da ödemezdim sanırım.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım