Coconat.com.tr Elbise Alışverişim

2020 senesi mart ayından beri içinde olduğumuz pandemi süreci biz tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını da değiştirdi. Gıda, kozmetik, temizlik ve giyim ihtiyaçlarımızı online alışveriş sitelerinden yapar olduk. Bu sektörlerden giyim üstüne olan alışverişimi birçok şubesi olan mağazalardan yaptığım gibi dönem dönem butik tarzda hizmet veren online sitelerden de yapıyorum ben. Mesela bu üstümde gördüğünüz elbiseyi coconat.com.tr 'den aldım son olarak.
2020 senesinde e-ticaret sektörüne giriş yapan ve henüz çok yeni bir marka olan Coconat' ta elbise haricinde kazak, bluz, gömlek, tulum, hırka, pantolon, etek, tayt, ceket, mont gibi iddialı ve şık model ürünlerin yanında sezonun en yeni ve en trend parçaları da bulunuyor. Sitede öyle güzel ürünler var ki, ben kazak bakarken kendimi bir anda bu Siyah Puantiyeli Uzun Elbise 'yi almış olarak buldum.
Tek parça, robadan, ayak bileklerime kadar uzanan bu şifon elbisenin dekolte bölgesindeki siyah düğme detayları, kat kat fırfır eteği modele ayrı bir şıklık vermiş bence. Askılı ve iç göstermeyen kalın astarı diz üstünde biterken, kollarda ve etek ucu kısmında sadece şifon kumaş kullanılması da ayrı bir hava katmış elbiseye. XS/S/M/L/XL beden seçenekleri olan ve robadan kısmı büzgü lastikli olarak tasarlanmış elbiseyi, ben evdeki geniş siyah kemerimle kombinledim, nasıl olmuş sizce? 
Kredi / Banka Kartı ile tek çekim veya 12 aya kadar taksit seçenekleriyle ( SSL Sertifika Korumalı Güvenli Alışveriş ) online ödeme imkanı olan coconat.com.tr 'de sipariş edilen ürünlerin kargo teslim süresi 3 iş günü. 100 TL üzeri ücretsiz kargonun olduğu sitede ürünleri 7 gün içinde iade ve değişim hakkı bulunuyor. Ve ayrıca Coconat İnstagram hesaplarını takip edenlere özel %10 indirim de var. Yeni gelen ürünlerle sürekli güncellenen siteyi sıklıkla ziyaret eder oldum artık. Aklımda bir iki parça daha var. Kim bilir belki o da başka bir alışveriş yazımda karşınıza çıkar..

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım