Palmolive Micellar Care Keten Tohumu Özlü Banyo ve Duş Jeli 250 ml

Kozmetik sektöründe cilt bakım ürünlerinde sıklıkla karşımıza çıkan Misel Su' lar son zamanlarda da duş jelleri ile vücut bakımı ürünlerinde kendini gösteriyor. Ben ilk kez Palmolive Pamuk Özlü Banyo ve Duş Jeli ile Misel Su özellikli bir duş jeli kullanmıştım. Bu sefer de yine aynı markanın Micellar Care serisinden Keten Tohumu Özlü Banyo ve Duş Jeli' ni kullandım.
Saf su, nemlendirici içerikler ve yüzey aktif maddelerin birleşmesinden oluşan Misel Su' lar kir ve yağa karşı mıknatıs etkisi yaratarak cildi hem temizliyor hem de nemlendiriyor. Palmolive' in bu duş jeli de içeriğindeki Keten Tohumu Özü ve Micellar Su ile temiz ve yumuşak bir his için cilde gerekli olan nemi koruyor, oluşan kir ve yağı bir mıknatıs gibi tutarak cildi arındırmayı sağlıyor.
Vücudun PH seviyesine uygun olarak üretilen, günlük kullanım için uygun olan ve dermatolojik olarak test edilen duş jelinin, 250 ml ve 500 ml ebatlı ambalajları bulunuyor. Duş jelinin banyo lifine sıkılarak ve su ile köpürtülerek kullanılması tavsiye ediliyor. 
Palmolive ailesinin diğer duş jellerine göre saf, temiz ve hafif bir kokusu olan duş jeli, tatlı çiçeğimsi kokusuyla banyo esnasında insana ferahlık hissi veriyor ve rahatlatıyor. Banyo kesesi ile beraber kullandığımda hem köpürmesini hem de cildi temizlemesini ve arındırmasını daha başarılı buldum ben. Banyo sonrası cildi yumuşacık yapan duş jelinin içeriğinde Keten Tohumu Yağı haricinde Hindistancevizi Yağı olsa da içerikte SLS ( Sodyum Lauril Sülfat / Kimyasal bir köpürtücü ) olmasını sevmedim. Vaatlerindeki cildi temizleme ve nemlendirme özelliklerini yerine getiren Palmolive Micellar Care Keten Tohumu Özlü Banyo ve Duş Jel' nin 250 ml.' lik boyu online alışveriş sitelerinde 10 TL gibi bir fiyata satılıyor, bir de benim kullandığım Pamuk Özlü ve Keten Tohumu Özlü çeşitlerinin haricinde Gül Özlü Duş Jeli de bulunuyor.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım