Bionnex Perfederm Topuk Çatlak Kremi

Her ne kadar dört mevsim ayak bakımını ihmal etmemeye çalışsam da yaz mevsiminde, çorapsız, ayak bakım kremlerini kullanmak nedense daha zahmetli oluyor benim için. Çorapsız yatınca, kremin çarşafa, nevresime bulaşması ve kremin tam etkisini göstermemesi sebeplerim arasında sanırım. O yüzden sonbaharla beraber açtığım çorap sezonunda, ayak bakım kremlerini daha düzenli kullanmaya başlıyorum. Açılışı da kullanıp bitirdiğim Bionnex Perfederm Topuk Çatlak Kremi ile yapayım istedim.
Saç ve cilt problemlerine yönelik Dermo Organik çözümler sunan İsveç menşeili Bionnex' in Perfederm Topuk Çatlak Kreminin '' Derin çatlaklara özel geliştirilmiş doğal formülasyonu ile ayakların ihtiyacı olan gerçek bakımı sunma, sertleşmiş ve çatlamış topukları kısa sürede onarma, içeriğindeki doğal özler sayesinde cildin üst tabakasını onarmaya yardımcı olma, özellikle topuk bölgesinde oluşan derin çatlakları yoğun nemlendirici etkisi ile hızla yumuşatma ve çatlakların yeniden oluşmasını engelleme, düzenli kullanıldığında da cilde esnek, sağlıklı ve ipeksi bir görünüm sağlama '' özellikleri bulunuyor.
Dermatolojik olarak test edilmiş ve Hipoalerjenik olan ve aynı zamanda Paraben içermediği belirtilen Kremin içeriğinde, Tatlı Badem Yağı ve Avokado Yağı ile Üre, Kaprilik / Kaprik Trigliserit ve Bisabolol harici farklı bileşikler ve kimyasal bileşenler bulunuyor. 
Hipoalerjenik: Alerjik reaksiyonları minimize etmek için özel olarak geliştirilen, içeriği alerjen maddelerden mümkün olduğunca arındırılmış ürün.
Kaprilik / Kaprik Trigliserit: Palmiye Çekirdeği veya Hindistan Cevizi Yağından yapılan yağlı bir sıvı.
Bisabolol: Papatya yağının ana etken maddesi.
60 ml ebatlı tüp ambalajda bulunan krem, kuru ve temiz ayak derisine ve topuklara sürülerek, dairesel masaj hareketleriyle emilinceye kadar uygulanıyor. Kremin en az 7 gün süre ile sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullanılması gerekiyor.
Yaz mevsiminde sürekli açık ayakkabı ve terlik giydiğimden, ayaklarımdaki kuru ve kuruluktan oluşmuş hafif çatlak görünüm hiç hoşuma gitmediği için Kremi ilk olarak, temmuz ayında kullanmaya başlamıştım. Ve açıklamasında belirtildiği gibi sabah akşam değil sadece yatmadan önce gece sürüyordum. Ancak birkaç kullanım sonrası, gece çorapsız yatınca, kremin yattığım örtülere temas etmesi beni rahatsız etti. Ve sabah yeteri nemlendirme yapmadığını fark ettim. O yüzden kullanmayı eylül ayına bırakmıştım. Çorap sezonunu açmamla beraber kremi hem düzenli kullandım hem rahatsız olmadım hem de etkisini daha çok gözlemledim. Tüpten oldukça formlu çıkan yoğun yapılı kremin emilmesi biraz zaman alıyor. Ben tamamen emilmesini beklemeden tüm ayak yüzeyine uygulayıp hemen çorap giydim üstüne. Krem, sürüldüğü andan itibaren ayağı yumuşacık yapıyor. Tüm gece çorap içinde kalıp hava ile veya herhangi bir örtü ile temas etmediği için de sabaha yumuşacık ve hala hafif kremin etkisinde oldu ayaklarım. Ve ilk kullanım sonrasında bile topuklarımdaki kuru görüntüyü ve kuruluktan oluşmuş ince çatlakları giderdi krem. 1 haftalık düzenli kullanım sonrasında ise vaatlerindeki gibi sağlıklı, bakımlı ve ipeksi bir duruma geldi ayaklarım. Bu anlamda performansını oldukça başarılı buldum kremin. Ayrıca hafif ve hoş kokusunu da çok beğendim. Sadece, içeriğinde Tatlı Badem Yağı ve Avokado Yağı harici kalan kısım çok hoşuma gitmedi. Umarım onda da bir geliştirme yapılır. Bionnex Perfederm Topuk Çatlak Kremin zincir kozmetik mağazalarda satışını göremedim. İnternet alışveriş sitelerinde ise 30-40 TL arası bir fiyata satılıyor. Özellikle derin topuk çatlaklarında etkisi ne bilemiyorum ama benim gibi kuru ve ince çatlak görüntüye sahip topuklarınız varsa denemeye değer derim.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım